آموزش حرفه ای روزانه – ضعیف ترین قسمت های خود را به قوی ترین قسمت های خود تبدیل کنید!

همه آنها را دارند اما هیچکس آنها را نمی خواهد. آنها چه هستند اعضای بدن سرسخت که رشد آنها دشوار است. برای من، شانه، ساق پا و عضله دوسر بازو است. برای شما، ممکن است عضلات قفسه سینه و سه سر و یا شاید همسترینگ و چهارسر ران باشد. بخش هر چه که باشد، راه حل یکسان است: تخصص!

تخصص یک فناوری است که بارهای تمرینی بسیار هدفمند را برای یک یا چند قسمت بدن فراهم می کند. این می تواند به صورت حجم تمرین اضافی و/یا تکرار تمرین باشد، یعنی انجام ست های بیشتر برای او و/یا آموزش بیشتر به او. درست مانند پزشکانی که در زمینه های خاصی از پزشکی تخصص دارند، شما یاد خواهید گرفت که چگونه در قسمت خاصی از بدن تخصص داشته باشید و عالی باشید.

من قصد دارم یک برنامه تخصصی خاص را به شما نشان دهم که به نظرم برای ایجاد اعضای سرسخت بدن مفیدتر است. انجام این کار سخت نیست و زمان زیادی را صرف نمی کند، اما این توانایی را دارد که از طریق پنجره شیشه ای، فلات ها را به قسمت های بدن که به سختی رشد می کنند مانند آجر خرد کند.

نحوه انجام تخصص روزانه:

نام برنامه تخصص روزانه است و همانطور که از نامش پیداست به صورت روزانه انجام می شود. به طور خلاصه، شما فقط یک ست از یک تمرین را برای یک عضو بدن دو بار در روز، هر روز انجام خواهید داد. این بسیار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است و با هر عضوی از بدن که دوست دارید قابل انجام است!

من در اینجا از دیپ به عنوان مثال استفاده می کنم، اما شما می توانید از هر تمرینی که می خواهید استفاده کنید. تمرینی را انتخاب کنید که می توانید در خانه برای قسمت انتخابی بدن خود انجام دهید تا انجام آن آسان تر شود (به احتمال زیاد، برای انجام یک ست از یک تمرین دو بار در روز به باشگاه نمی روید!).

اگر در خانه وزنه دارید، این انتخاب شما را گسترده تر می کند، اما من تمرینات وزن بدن را پیدا می کنم (که از وزن بدن برای مقاومت استفاده می کنند، مانند شیب، بالا بردن چانه، فشار دادن و غیره)

با استفاده از دیپ به عنوان مثال، در روز اول، مدت کوتاهی پس از بیدار شدن از خواب، تا آنجا که ممکن است دیپ ها را انجام دهید. به سمت شکست بروید، تا جایی که ممکن است تکرار کنید و سپس متوقف شوید. اینم ورزش صبحگاهی شما انجام دادید.

همه چیزهای دیگر را در روز به طور معمول انجام دهید، حتی تمرینات منظم برای آن قسمت از بدن اگر در برنامه شما باشد. این برنامه کاملاً خارج از برنامه تمرینی معمولی شماست.

شب قبل از رفتن به رختخواب، یک سری دیگر از شیب‌ها را تا شکست انجام دهید. این هست. وقتی روز بعد از خواب بیدار شدید، یک سری دیگر از شیب های شکست را انجام دهید، درست مانند روز اول. آن را تا زمانی که می خواهید نگه دارید – از چند هفته تا چند ماه، بسته به نتایجی که می خواهید و اینکه آیا می خواهید به قسمت دیگری از بدن بروید یا نه.

این کل برنامه است! به عنوان یک نکته سریع، می توانید برای افزایش سرعت نتایج، ست سوم را در وسط روز در روزهای غیر تمرینی اضافه کنید. این به بدن شما کمی تحریک اضافی برای این قسمت از بدن می دهد. همچنین هر بار فقط یک عضو بدن را با این برنامه انجام دهید. اگر قسمت های بیشتری اضافه کنید استرس تمرین را از بین می برید و از تاثیرات برنامه کاسته می شوید.

کلید موفقیت با این برنامه ثبات است. شما باید آن را به طور مداوم هر روز، دو بار در روز انجام دهید، بدون اینکه محرک تمرین مداوم بدن را فراهم کنید. حتی اگر تمایلی به آن ندارید، این کار را انجام دهید. حتی اگر خسته هستید و تعداد تکرارهای معمول خود را انجام نمی دهید، این کار را انجام دهید. حتی اگر ماهیچه های شما درد می کند، این کار را انجام دهید. تنها استثنای این قانون اگر بیمار یا مجروح هستید است. این کار را انجام دهید و نتیجه خواهید گرفت.

چرا کار می کند:

از نظر فیزیولوژیکی، بدن به عملکرد خود تبدیل می شود. اگر مسافت های طولانی را بدوید، بدن شما لاغرتر و سبک تر می شود تا بهتر بتواند استرس را کنترل کند. اگر وزنه بردارید، بدن شما عضلانی‌تر می‌شود تا بتواند مقاومت را تحمل کند.

ما این فرآیند تهویه بسیار کارآمد را با آموزش اعضای سرسخت بدن در فرکانس بسیار بالا هدف قرار می دهیم. بدن شما به سرعت یاد می گیرد که باید آن قسمت از بدن را در پاسخ به این حجم کاری ثابت بسازد. خیلی سریع، بدن شما شروع به تخصیص منابع بازیابی برای بازسازی این قسمت بزرگتر و قوی تر می کند.

شما به کار خود ادامه می دهید و بدن شما به ساختن آن ادامه می دهد. این برنامه قدرت انطباق بدن شما را مهار می کند و آن را برای بهترین نتیجه به قسمت خاصی از بدن هدایت می کند. نتایج ثابت و عالی هستند!

اجازه دهید تجربه خود را در مورد تخصص روزانه به شما ارائه دهم. من از این برنامه بر روی شانه هایم استفاده کردم و روی دست ها فشار می آوردم. در ۲۰۰ پوند، زمانی که شروع کردم نمی توانستم یک تکرار کامل انجام دهم، فقط چند تکرار جزئی انجام دادم.

پس از ۱۲ هفته انجام مداوم فشارهای دستی در صبح و عصر، توانستم ۴۰ تکرار کامل با همان وزن بدن انجام دهم. اگر یک لحظه به این موضوع فکر کنید، واقعاً تکان دهنده است! آیا می توانید تصور کنید که یک روز به سختی می توانید وزن بدن خود را فشار دهید و بعد از ۳ ماه می توانید آن را ۴۰ بار فشار دهید!

نتایج کم کم اما به طور مداوم به دست آمد. در طول سه ماه (که به هر حال ادامه می یافت، صرف نظر از اینکه آیا این برنامه را انجام می دادم یا نه)، این منجر به پیشرفت های عظیم در رشد عضلات و همچنین انتقال قدرت در تمریناتی مانند پرس شانه و پرس نیمکت شد.

با برنامه تخصصی روزانه ما به راحتی می توانید به نتایج قدرتمندی مانند اینها برسید.

یکی از بزرگترین مزایایی که با این برنامه پیدا کردم، حتی بهبود قدرت و رشد عضلات نبود. دو بار در روز کار روی یک عضو سرسخت بدن تا زمانی که شکست باعث شد شانه های سرسخت من دیگر آنقدر سرسخت نباشند!

بار کاری ثابت، علاوه بر ایجاد قدرت و توده عضلانی، گردش خون/مویرگ ها را نیز در عضلات افزایش می دهد. گردش خون ضعیف یکی از بزرگترین دلایل تاخیر در رشد عضلات است. این گردش خون به میزان قابل توجهی بهبود یافته به این معنی است که مواد مغذی بیشتری می توانند راحت تر وارد ماهیچه ها شوند، که به معنای رشد راحت تر عضلات در دراز مدت است.

برای چند دقیقه تلاش هر روز نتیجه بدی نیست!

من از شما می خواهم یک قسمت عقب مانده از بدن را انتخاب کنید، یک تمرین برای آن انتخاب کنید و این برنامه را برای خودتان امتحان کنید. من تضمین می کنم که نتایج ثابتی خواهید دید. بدن شما به سادگی انتخابی نخواهد داشت!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر