از این افسانه های مهم بدنسازی اجتناب کنید وگرنه هرگز تعریف عضلانی نخواهید داشت

بسیاری از افرادی که از تناسب اندام لذت می برند دوست دارند تعریف بیشتری داشته باشند. تعریف بیشتر عضلات پاره شد! بنابراین آنها کاری را انجام می دهند که دیگران انجام می دهند یا از آنها خواسته می شود …

و اکثر این نکات و توصیه‌ها یک آشغال محض بر اساس علم صفر و دروغ است که گفته می‌شود باعث می‌شود پول خود را برای خرید مکمل‌های گران قیمت و بی‌فایده بدنسازی رها کنید.

و سپس آن دسته از وزنه برداران در سالن بدنسازی و نویسندگان وزنه برداری می گویند که انجام روتین های وزنه برداری “فوق العاده دوپر” به شما ظاهری لطیف، بریده یا پاره می دهد.

باز هم مزخرف محض.

من می توانم این را به شما بگویم … هیچ کس در جهان نمی تواند ثابت کند که هر تمرینی برای به دست آوردن تعریف یا تقویت بیشتر اعضای بدن شما بهتر است. این یکی دیگر از افسانه های بدنسازی سبک تر از رول Charmin است.

آیا می توانم آمین داشته باشم لطفا؟

اما من شما را اینجا معلق نمی گذارم … بهترین تمرین هایی را که انتظارات شما را برآورده می کند برای ظاهری هماهنگ به شما می گویم.

اول از همه، انجام تمرینات متمرکز برای اعضای بدن شما را ضعیف تر می کند. عملکرد شما را در طول تمرین کاهش می دهد.

دوم… دریافت آن نگاه خاص فقط به دو چیز بستگی دارد. ماهیچه و چربی این هست. چربی ها را کاهش دهید و تعریف عضلانی را نشان خواهید داد.

ماهیچه های شما مغز ندارند. آنها نمی توانند بین یک تمرین ترکیبی و یک تمرین منفرد روی عضله دوسر تمایز قائل شوند. همانطور که قبلاً گفتم، انجام تمرینات جداگانه عضلات شما را ضعیف می کند زیرا قرار است با گروه هایی از عضلات کار کنید. تمرین دادن عضلات برای کار کردن به تنهایی منطقی نیست. اما انجام کشش شما را قوی تر می کند زیرا از عضلات پشت، عضلات سینه و عضلات بازو استفاده می کند. و هر چه قوی تر باشید… وزن بیشتری اضافه خواهید کرد. و هرچه وزن بیشتری را بتوانید بلند کنید، عضلات و قدرت بیشتری روی بدن خود خواهید داشت.

یکی دیگر از افسانه های بدنسازی که من کاملاً از آن متنفرم این است که می بینم مردم همیشه آن را انجام می دهند. این همان تمرینات کم وزن و با تکرار زیاد است. یادت باشه در مورد زخم چی گفتم… همه چیز مربوط به عضله و چربیه. انجام تمرینات با وزن کم و با تکرار زیاد هیچ کاری برای شما ندارد. زمانی که بتوانید همان تمرین را با تکرارهای کمتر و وزنه های سنگین تر انجام دهید، زمان بیشتری را در باشگاه می گذرانید. در واقع، مصرف کالری در دو نوع تمرین تقریباً یکسان است. پس چرا آن را به سخت ترین و طولانی ترین راه انجام دهید؟

آیا این موضوع برای تان مفهوم میدهد؟

بنابراین این همان کاری است که باید انجام دهید تا بهترین نتایج را به دست آورید تا به تناسب اندام برسید… روی تمرینات اصلی تمرکز کنید که روی گروه های عضلانی اصلی کار می کنند. افسانه هایی که می گویند به تکرارهای زیاد و وزن کم نیاز دارید را کنار بگذارید.

سپس … انجام ورزش های هوازی یا هوازی را متوقف کنید. آنها کار نمی کنند. آنها هرگز کار نکردند. این فقط یک افسانه است. باور نمی کنی؟ آیا در حال حاضر در حالی که آن تمرینات را انجام می‌دهید و ساعت‌ها در سطل‌ها و سطل‌های عرق‌ریزی می‌گذرانید، روی پشت خود کار می‌کنید؟ و چه چیزی برای آن باید نشان دهید؟ کمی شرط میبندم

یک راه بسیار ساده تر و موثرتر برای سوزاندن چربی و تقویت عضلات مرکزی بدن وجود دارد. این با انجام تمرینات اینتروال است. که در حین ورزش سرعت بالا و پایین می رود. به جای اینکه این کار را به طور باورنکردنی آهسته، خسته کننده و کسل کننده انجام دهید… مزخرفات قلبی.

داری به من می خندی… اما من واقعاً فکر می کنم بیماری قلبی باید ممنوع شود. کاملا مغایر با طبیعت و فیزیولوژی انسان است.

در نهایت، یک رژیم غذایی چربی سوز خوب را رعایت کنید. این دومین عنصری است که ظاهری پاره و لطیف را نشان می دهد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر