بازسازی کرایسلر، پلیموث، دوج یا دسوتو قدیمی را در نظر بگیرید

خودروها و کامیون های قدیمی کرایسلر بیش از هر زمان دیگری از مزارع، جنگل ها، محوطه های زباله و سنگ شکن ها نجات می یابند.

دلیل این تغییر سرگرمی تا حد زیادی به این واقعیت مربوط می شود که از آنجایی که فوردها و شوی ها (خمیازه ها) در حال کاهش هستند و در نتیجه یافتن آنها در شرایط خوب قابل تعمیر دشوار است، تعمیرکاران و کارگران تعمیر و نگهداری جاده فقط موپارس های قدیمی را پیدا می کنند. ترمیم خراش بلیط / خارش میله های خیابان.

در این مقاله، MoPars از اوایل تا اواخر دهه ۱۹۳۰ را بررسی خواهیم کرد و آنها را با قطعات مشابه جنرال موتورز و فورد مقایسه خواهیم کرد.

از همان ابتدا (۱۹۲۴)، والتر کرایسلر قصد ساخت یک خودروی برتر را داشت و با رعایت این ایده در طول مدت تصدی خود به عنوان رهبر عالی شرکتی که نام خود را داشت، مطمئن بود که چیزهای غیرمعمول برای اتومبیل ها و کامیون ها را در لیست قرار می داد. محدوده قیمت پایین و متوسط

یکی از این جنبه‌ها سیستم‌های ترمز هیدرولیک چهار چرخ در هر خودرو و کامیونی بود که می‌ساختند، در حالی که رقبا هنوز از ترمزهای مکانیکی استفاده می‌کردند که نیاز به تنظیمات مکرر داشتند و از نظر ترمز یکنواخت برای هر چرخ غیرقابل اعتماد بودند. در حالی که خودروهای لوکس و گران قیمت روز (Duesenberg، Packard، Cord و غیره) در همه جا از ترمزهای هیدرولیک استفاده می کردند، GM و Ford به ترتیب تا اواسط تا اواخر دهه ۱۹۳۰ تغییری نکردند.

با بازگشت به دهه ۱۹۳۰، متوجه می‌شویم که در اواخر دوره تولید مدل ۱۹۳۴، کرایسلر آخرین خودرو را با نشان “کرایسلر” ساخت تا از چوب به عنوان یک جزء ساختاری استفاده کند، زیرا PJ 1935 عصر تمام قیمت‌های پایین را معرفی کرد. ماشین های اسکلت فلزی این نوع ساخت در آن زمان برای اکثر خودروها غیرمعمول بود، اما در خودرویی که فقط ۵۱۰ دلار در کشتی فروخته می شد، غیرمعمول بود. فورد و جنرال موتورز چندین سال دیگر به استفاده از چوب ادامه دادند.

شاسی تمام فولادی خودروی سفت‌تری را ارائه می‌دهد که کمتر مستعد خم شدن در خارج از جاده یا جاده است و هنگامی که با استفاده از فنرهای ورقه‌ای فولادی مولا جفت می‌شود، روی فاصله بین دو محور ۱۱۳ اینچی، سواری نرم و بی‌صدا بود.

در نهایت، مدل ۱۹۳۵ پیشرفته ترین فلت شش را در صنعت معرفی کرد و کرایسلر از این موتور با تغییرات نسبتاً کمی استفاده کرد تا اینکه در سال ۱۹۶۰ با یک موتور شیب دار شش جایگزین شد.

با قدرت ۸۲ اسب بخار، به خوبی در میان شش شش شورلت ۸۰ اسب بخاری و فورد (بزرگ) V8 سر تخت ۸۵ اسب بخاری قرار گرفته است. علاوه بر این، این موتور جدید که به عنوان “L – Head” Six شناخته می شود، دارای پیشرفته ترین سیستم خنک کننده در بین موتورهای ساخته شده در آن زمان بود.

استفاده از یک لوله توزیع آب که در طول میل بادامک و هیدروسفر که از میله‌های اتصال عبور می‌کند منجر به فرآیند خنک‌سازی می‌شود که بلوک را به طور یکنواخت خنک نگه می‌دارد – جلو به عقب و از بالا به پایین.

همانطور که همه ما می دانیم، هر چه خنک کننده موتور بیشتر کار کند، اصطکاک کمتری تولید می شود که منجر به مصرف سوخت بهتر و مصرف روغن می شود.

موتورها در کارخانه متعادل هستند، سوپاپ ها در داخل بلوک قرار دارند و کاملاً بدون عارضه هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند یا نیازی به تعمیر ندارند.

تمام موتورهای کرایسلر روی چیزی نصب می‌شدند که کرایسلر آن را «قدرت شناور» می‌نامید (چند سال قبل معرفی شد) یعنی موتور را روی بلوک‌های لاستیکی نصب می‌کردند تا مستقیماً روی شاسی، بنابراین لرزش موتور را که معمولاً از طریق قاب به بدنه منتقل می‌شد، از بین می‌بردند.

علاوه بر این، قرارگیری این پایه‌های موتور تعادل کاملی به وزن موتور می‌دهد و زبری و لرزش را کاهش می‌دهد.

این موتور به طور مداوم در تولید معمولی (با تغییرات بسیار جزئی) از سال ۱۹۳۵ تا ۱۹۵۹ مورد استفاده قرار گرفت، اما برای نزدیک به دو دهه دیگر در استفاده تجاری مورد استفاده قرار گرفت. مکان یابی قطعات NOS آسان است که این موتور را به یکی از اقتصادی ترین موتورها برای بازسازی و راه اندازی تبدیل می کند.

با داشتن چندین موپارس (از سال ۱۹۳۵ تا ۱۹۵۱) با این موتور شش سیلندر قابل احترام، می توانم تأیید کنم که بسته به شرایط و نسبت نهایی درایو، بین ۱۸ تا ۲۲.۵ مایل بر گالن دست یابیم. آنها آنقدر قابل اعتماد هستند که من یک پلیموث ۱۹۵۱ را در e-bay خریدم، آن را به خانه آوردم، آن را تنظیم کردم، شیلنگ های باتری و لاستیک ها را تعویض کردم، ترمزها را چک کردم و به آریزونا رفتم تا یکی از گرم ترین تابستان های تاریخ باشد. (۲۰۰۳).

این پلیموث کوچک با دمای پایین هر روز یا رانندگی در ارتفاعات بیش از ۱۰۰۰۰ فوتی در میان رشته کوه های کلرادو، بیش از ۵۰۰۰ مایل را بی عیب و نقص عمل کرد.

قبل از سال ۲۰۰۱، تولیدکنندگان قطعات ورق فلزی کمی برای این خودروها وجود داشت. با این حال، صنعت تولید مثل امروزی با تولید انواع قطعات مورد نیاز برای بازسازی این خودروها و کامیون‌های قدیمی به نیازهای بازسازی‌کننده و استریت رادر پاسخ می‌دهد.

شرکت‌های تولید مثل زیر هم به حفظ محصولات کرایسلر و هم تولید قطعات باکیفیت اختصاص داده شده‌اند تا به آسان‌تر شدن تحقیق در مورد آنچه برای انجام درست کار و رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است کمک کنند:

۱۹۳۳ – ۱۹۳۴ Plymouth & Dodge Sheet Metal

آقای فلوید رایلی

۶۲۰-۷۲۵-۵۷۵۴

۱۹۳۵ – ۱۹۵۲ ورق فلز خودروهای کرایسلر، پلیموث، دوج و دسوتو و ۱۹۳۳ – ۱۹۴۷ دوج، پلیموث و صفحات آهنگ فارگو

وین براندون – قطعات ترمیم دکتر پلیموث

صندوق پستی ۴۶۷ سمی بینم, MI 48872 (۵۱۷) ۶۲۵-PLYM

۱۹۴۹ – ۱۹۶۶ Plymouth & Dodge Plate Sheet Auto

باب مک گی

گمرک r / car و ترمیم آن

جاده دمینگ ۵۷۰. برلینسی تی. ۰۶۰۳۷ (۸۶۰) ۸۲۹-۲۰۷۶

قطعات لاستیکی

دره کاسترو فروشنده خودرو (پوشش ستون فرمان ۴۱) ۵۱۰-۵۸۱-۴۵۲۵ ۵۱۰-۵۸۱-۴۵۰۱

قطعات یدکی لاستیکی مترو ۸۰۰-۸۷۸-۲۲۳۷

ویل نادسن (’۳۷ – ’۴۱ فرش کف قهوه ای) ۷۳۴-۶۲۶-۰۲۶۱

تشک کف سالرنو (’۴۲ – ’۴۸) ۹۰ Mil ۷۱۷-۶۹۷-۷۷۵۷

شرکت تخصصی تعمیرات و تامین ۸۱۴-۴۶۷-۹۸۴۲ یا ۸۱۴-۴۶۷-۵۳۲۳

قطعات لاستیکی جامد ۸۰۰-۵۴۴-۸۶۶۵

تخته های دویدن

بولینگ گاو نر – لاستیک باکی ۹۳۷-۸۳۳-۲۸۸۵

هانلی آکوف ۷۰۶-۸۶۶-۴۸۷۵

لاستیک ماشین – جیم بنجامینسون (برای اطلاعات تماس با بخش بازیابی پزشک پلیموث تماس بگیرید)

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر