به دست آوردن سریع عضله – چگونه به طور طبیعی توده عضلانی به دست آوریم

برای اکثر افرادی که می خواهند توده عضلانی به دست آورند، فرآیند حجیم کردن شامل ساعت های طولانی در باشگاه ورزش کردن است. اما کمیت لزوما به معنای کیفیت نیست. مهم است که اگر می خواهید به طور طبیعی توده عضلانی به دست آورید، یک تمرین متمرکز برای جداسازی عضلات خاص و به حداکثر رساندن رشد آنها انجام شود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در به دست آوردن توده عضلانی با مشکل مواجه بوده اید، پس به جای درستی آمده اید. در اینجا چند نکته ورزشی عالی برای شما آورده شده است که می توانید در جلسه تمرین بعدی خود از آنها استفاده کنید تا به شما کمک کند به طور طبیعی توده عضلانی بدست آورید.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. برای جلوگیری از هر گونه آسیب، باید با یک جلسه ۱۵ دقیقه ای کاردیو شروع کنید تا بدنتان گرم شود. در مرحله بعد، چند تمرین اساسی را برای افزایش توده عضلانی انتخاب کنید و مطمئن شوید که تمریناتی را برای قسمت بالایی، پایینی و میانی بدن انجام می دهید. برای هر قسمت بدن دو تمرین انتخاب کنید. برای هر تمرین ۱۰ تکرار و ۵ ست انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که در طول هر تکرار تمرکز کرده اید و انرژی خود را بر روی گروه عضلانی واقعی که می خواهید ضربان قلب کنید متمرکز کنید. در نهایت، توصیه می کنیم ۱۰ دقیقه بعد از تمرین روزانه خود را به کشش اختصاص دهید تا خنک شوید.

به یاد داشته باشید که هر تمرینی که انجام می دهید، باید ایزوله و همچنین حرکات ترکیبی را در خود داشته باشید. اگر منزوی شوید، ماهیچه‌هایی که واقعاً روی آنها تمرکز نمی‌کنید، برخلاف بخش‌هایی از بدن که روی آنها تمرکز کرده‌اید، انرژی مشابهی دریافت نمی‌کنند. اگر از حرکات ترکیبی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که تمرین‌هایی که انجام می‌دهید به نفع هر دو بخش باشد و آن یکی در پایان بازنده نباشد. با مطالعه این موضوع می توانید در مورد حرکات انزوا و مرکب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از وزنه های آزاد استفاده کنید با استفاده از وزنه های آزاد مانند دمبل و هالتر، می توانید عضلات خود را تثبیت کرده و در عرض چند هفته که شروع به انجام این نوع تمرینات ورزشی کردید، توده عضلانی به دست آورید. استفاده از وزنه به شما این امکان را می دهد که به کنترل و تعادل برسید. وقتی به درستی این کار را انجام دهید، می توانید روی ماهیچه های خود کار کنید و حتی عضلاتی را که قصد نداشتید آنها را تقویت کنید، تقویت کنید. این به شما تعریفی را ارائه می دهد که می خواستید به دست آورید. تصور کنید که بر روی ماهیچه‌هایی که در نظر داشتید و همچنین عضلاتی که نداشتید، یک برآمدگی روی دیگری داشته باشید.

یکی دیگر از چیزهایی که می توانید از آن اجتناب کنید، که اغلب بدنسازان انجام می دهند، تمرین و انجام بیش از حد آن است. اگر در تمرینات خود زیاده روی کنید، آنطور که انتظار داشتید، توده عضلانی به دست نمی آورید. همیشه به یاد داشته باشید که اگر به درستی تمرین کنید، مهم نیست چقدر طول می کشد تا این کار را انجام دهید، به هدف خود خواهید رسید. این با انجام نیمه کاره برای تکرارهای بالاتر یا ساعات طولانی تر بسیار متفاوت است. شما فقط خود را با دومی خسته می کنید و ناامید خواهید شد زیرا به نتایجی که انتظارش را داشتید نخواهید رسید. نکته کلیدی در اینجا این است که شما باید تمرین روزانه را در نظر بگیرید اما گروه های مختلف ماهیچه ای را تمرین کنید، انواع غذای مناسب را برای سوخت رسانی به بدن و عضله سازی طبیعی بخورید، اما در این بین استراحت کافی نیز داشته باشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر