تعارف بزرگ – دختر شکم خوب!

همیشه خوب است که از ظاهر شما تعریف شود و “دختر شکمی خوب” یکی از موارد مورد علاقه من است. این تعریف نشان دهنده قدردانی از تناسب اندام و زیبایی من است، پس چگونه به آن دست پیدا کنم؟

دو بخش برای داشتن شکمی شایسته تعریف وجود دارد: داشتن درصد چربی بدن زیر ۱۶٪ – ۱۹٪، که خبر خوبی برای دختران است – مردان باید به زیر ۱۰٪ – ۱۱٪ برسند. همچنین باید عضلات شکم خود را ورزش دهید تا آنها را تناسب اندام و خوش فرم کنید. بنابراین روی هر دوی آنها به طور همزمان کار کنید و به زودی تعارف دختر شکمی خوب را خواهید شنید.

اندازه گیری چربی بدن

برای اطمینان از داشتن سطح مناسب چربی بدن، باید درصد چربی بدن خود را اندازه گیری کنید. دو روش خوب برای اکثر افراد وجود دارد: استفاده از روش امپدانس بیوالکتریکی یا روش کولیس چین خوردگی پوست.

امپدانس بیوالکتریکی – این روش اندازه گیری می کند که یک بار الکتریکی کوچک چقدر از بدن عبور می کند (آنقدر کوچک نگران نباشید که آن را احساس نکنید!). معمولاً مجموعه خاصی از ترازو. شما می توانید آنها را در هر کجا که ترازو به فروش می رسد خریداری کنید. آنها را می توان با قیمت کمتر از ۴۰ دلار خریداری کرد. ترازو نیز می تواند باشد

در اکثر مراکز سلامت و تناسب اندام یافت می شود.

کولیس – اساساً پوست شما “خوشک” می شود و ضخامت آن نیشگون اندازه گیری می شود. بسیار ساده تر است که اجازه دهید شخص دیگری این اندازه گیری را برای شما انجام دهد – مربیان در باشگاه محلی شما احتمالاً می دانند که چگونه و تجهیزات مربوطه را در اختیار دارند. این امکان وجود دارد که خودتان یک مجموعه کولیس خریداری کنید. آنها دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده از آنها و نحوه محاسبه درصد چربی بدن شما ارائه می دهند.

کاهش چربی بدن

خوشبختانه ورزش به تقویت عضلات شکم و کاهش چربی بدن کمک می کند! اما شما همچنین باید یک رژیم غذایی معقول داشته باشید. دلیل اصلی اینکه افرادی که خوب ورزش می‌کنند و در عین حال ظاهر شش پک عالی را ندارند این است که خوب غذا نمی‌خورند.

به نظر می رسد هر روز یک رژیم غذایی انقلابی جدید در بازار ظاهر می شود که از نزدیک توسط افراد مشهوری که آن را می پوشند دنبال می کنند. اما در درازمدت بهترین رژیم غذایی است که شامل چند غذای فرآوری شده تا حد ممکن باشد و تنها راه واقعی برای کاهش وزن مداوم دریافت کالری کمتر از میزان مصرفی شماست.

بنابراین یک رژیم غذایی خوب با کالری کم و غذاهای فرآوری شده کم به زودی به شنیدن “دختر شکمی خوب!”

تقویت عضلات شکم

تمرینات بسیار خوبی برای تقویت عضلات شکم وجود دارد، اما یک دقیقه فکر کنید – آیا تا به حال کسی را دیده اید که عضلات شکمی عالی داشته باشد که عضلات فوق العاده دیگری هم نداشته باشد؟ ماهیچه های ما همه با هم کار می کنند، و در حالی که می توانید عضلات خاصی را تمرین دهید، زندگی باعث می شود که بیشتر اوقات از ترکیبات ماهیچه ای استفاده کنید. بنابراین با بدن خود کار کنید، بیشتر تمرینات عضلانی خود را به تمرین هایی تبدیل کنید که تا حد ممکن عضلات بیشتری کار کنند، این به شما در کاهش چربی نیز کمک می کند زیرا این نوع تمرینات باعث افزایش متابولیسم شما می شود. سپس روی شکم خود (و هر ناحیه مشکل دار دیگر) کار کنید.

در مورد این موضوع چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد! اما این پیشنهادات باید شما را در مسیر شنیدن “دختر شکم خوب!”

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر