تغذیه برای کاهش وزن سریع و ایمن مهم است

تغذیه برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند و بعد از آن وزن خود را پایین نگه دارند، مهم است. افراد لاغر و بسیار ناسالم زیادی در حال راه رفتن هستند. افرادی که غذاهای طعم دار و شیرین شده مصنوعی را انتخاب می کنند، در نهایت با مشکلات سلامتی مواجه می شوند که می تواند شدید باشد. پس چرا این خطرات را به طور کامل نادیده نگیرید و در مورد غذاهای سالم و سالم برای کاهش وزن یاد نگیرید؟

یک مانع برای شما، یک رژیم جدید یا مکرر، یافتن زمان برای یادگیری در مورد غذاهای خوشمزه تر کم کالری، چربی سالم و سرشار از ویتامین است. سپس برای سازماندهی، به عنوان مثال، یک برنامه غذایی دو هفته ای با منوهایی که دوست دارید، وقت ندارید. می‌دانم که چرا قرار دادن غذاهای یخ‌زده در یخچال برای دسترسی آسان یا بردن به محل کار آسان‌تر است.

خبر غم انگیز این است که وقتی غذاها پخته، منجمد یا کنسرو شوند، مواد مغذی از بین می روند. آنها همچنین طعم خود را از دست می دهند، بنابراین طعم باید به نحوی با مواد شیمیایی که کارشناسان مغز می گویند به سلول های مغز شما آسیب می زند دوباره معرفی شود. اگر رژیم غذایی ارزان قیمتی پیدا کنید و غذاهای تازه مورد علاقه خود را برای ادغام در برنامه غذایی خود انتخاب کنید، می توانید از این خطر ترسناک جلوگیری کنید.

افزودن ویتامین به مکمل های غذایی ایده خوبی است. در ابتدا غذای کمتری می خورید و ورزش را به یک برنامه غذایی موثر اضافه می کنید. شما باید ویتامین ها و مواد معدنی کافی و شاید پروتئین اضافی را مصرف کنید تا از ساخت توده عضلانی خود حمایت کنید و در عین حال مقدار کمتری غذا بخورید. اگر زمان بندی شما با میان وعده های سالم (وعده های غذایی کوچک از غذای واقعی) برنامه ریزی شده باشد، گرسنه و ناامید نخواهید شد. خوب، وقتی به رژیم غذایی عادت کردید. همیشه چند روز برای تنظیم وجود دارد. اگر اخیراً زیاد ورزش نکرده اید، به آرامی شروع کنید تا درد عضلانی را به حداقل برسانید. آن نیز خواهد گذشت.

ورزش به دلایلی بیشتر از سوزاندن کالری مهم است. ورزش متابولیسم شما را افزایش می دهد و همچنین مواد زائد را سریعتر از سلول های بدن شما خارج می کند. این به شما کمک می کند تا به نقطه ای برسید که به طور کلی احساس انرژی بیشتری می کنید. اگر تغذیه شما خوب باشد، ورزش باعث کیفیت خواب خوب می شود و همچنین به حجم عضلات شما می افزاید.

توده عضلانی بیشتر به نوبه خود به کالری سوزی شما حتی در هنگام استراحت می افزاید. عضله فقط برای حفظ کالری می سوزاند، در حالی که چربی فقط در آنجا نشسته است و تقریبا هیچ کاری انجام نمی دهد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر