تمرینات ترکیبی یا تمرینات انزوا – کدام بدن بهتری می دهد؟

هوس داشتن ماهیچه های تقویت شده؟ اما مطمئن نیستم بهترین راه برای عضله سازی چیست؟

وقتی از افراد مختلف می‌پرسید، پاسخ‌های متفاوتی می‌گیرید. در حالی که برخی به مزایای ترکیب چندین گروه عضلانی به طور همزمان علاقه مند هستند، برخی دیگر از شما می خواهند که عضلات خاصی را جدا کرده و روی آنها کار کنید.

گیج شدم حق با کیست؟ چه کاری باید انجام دهید و چرا؟

مربیان یکی از بهترین مراکز تناسب اندام در جیپور از شما می خواهند که با یک جستجوی ساده شروع کنید. اصول اولیه تمرین هایی را که می خواهید انجام دهید به درستی دریافت کنید.

طبقه بندی تمرینات وزنه برداری

تمرینات وزنه برداری چگونه طبقه بندی می شوند؟ روش رایج این است که چگونه یک تمرین خاص برای بدن خود تمرین کنید و از چه گروه های عضلانی استفاده کنید. با این حال، تمرینات به دو گروه تقسیم می شوند:

۱. تمرینات مرکب

۲. تمرینات انزوا

تمرینات ترکیبی به تلاش مشترک گروه های عضلانی و مفاصل نیاز دارد. به عنوان مثال، غواصی نیاز به یک تمرین ترکیبی رایج دارد که سینه، سه سر و شانه ها را درگیر می کند. به همین ترتیب، کشش به پشت و عضله دوسر، لیفت مرده به یک زنجیره پشتی، مقدار زیادی از پایین تنه و بالاتنه و غیره نیاز دارد.

تمرین ایزوله یک مفصل و یک گروه عضلانی خاص را در یک زمان هدف قرار می دهد. در اینجا چند تمرین انزوا با عضلاتی که او تمرین می کند آورده شده است. قفسه سینه در هنگام پرواز صاف، شیبدار یا شیبدار، شانه ها در هنگام بالا بردن جانبی یا بالا بردن جلو، عضله دوسر در حین تمرینات عضله دوسر، عضله سه سر در هنگام اکستنشن عضله سه سر و عضلات همسترینگ در هنگام پیچیدن ساق پا.

مزایای تمرینات ترکیبی

• به طور کلی از رشد عضلات مراقبت می کند و پایه تمرینی بهتری را تشکیل می دهد.

• می توانید عضلات بیشتری را در زمان کمتری تمرین دهید.

• نیازی به صرف زمان بیشتری در باشگاه و مرکز تناسب اندام ندارید.

• با درگیر شدن چندین گروه عضلانی، می توانید وزنی را که بلند می کنید دو برابر کنید.

• عضلات قلب را تقویت می کند و به شما کمک می کند تا از آسیب های ستون فقرات جلوگیری کنید.

مزایای تمرینات انزوا

• گروه های عضلانی خاصی را در بدن هدف قرار می دهد.

• این نوع ورزش برای قسمت هایی از بدن که نیاز به توجه ویژه دارند ایده آل است.

• به افزایش حجم و افزایش حجم جلسات تمرینی کمک می کند.

داوری

تمرینات ترکیبی یا تمرینات ایزوله؟

هنگام برنامه ریزی برای تمرین، مهم است که ابتدا اهداف خود را در ذهن داشته باشید. قصد دارید به چه چیزی برسید؟ آیا این کارکرد است یا زیبایی؟ آیا بدن تابستانی می خواهید یا در عوض می خواهید قدرت و عملکرد بیشتری داشته باشید؟

شما باید اهداف خود را درک کنید زیرا تمرینات ترکیب بندی و انزوا به روش های خاصی انجام می شود که منحصر به یکدیگر است. شما باید یک برنامه تمرینی بر اساس هدف تناسب اندام خود طراحی کنید. مربیان Fit O’ Clock، بهترین باشگاه در پارک راجا، جیپور، تمام جزئیات را مورد توجه قرار می دهند و به شما کمک می کنند تا به نوع ورزش ایده آل برای بدن خود و نیازهای آن پایبند باشید.

بنابراین، اگر به‌دنبال عضله‌سازی، تقویت بازوها، یا تمرین هر ناحیه خاصی از بدن برای این موضوع هستید، تمرین‌های ایزوله چیزی است که باید در نظر بگیرید. اما، اگر تمرکز شما بر روی عضلات بالاتنه است، تمرینات ترکیبی راه حلی هستند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر