تمرینات سبک زندگی برای کاهش وزن دائمی – قسمت دوم

تمرین مقاومتی به اندازه تمرین هوازی مهم است. ما فعالیت هوازی روی افزایش سطح اکسیژن در خون و افزایش استقامت و استقامت و تقویت قلب کار می‌کند، تمرینات با وزنه باعث تقویت عضلات می‌شود و عضلات را تقویت می‌کند و در عین حال توده عضلانی بدن را افزایش می‌دهد.

تمرین مقاومتی از بسیاری جهات مفید است، یکی از مهمترین اهداف اگر به دنبال کاهش وزن هستید، توانایی دستیابی به اندامی لاغر و خوش اندام است. تمرین مقاومتی باعث افزایش فعالیت ماهیچه ها می شود و این به نوبه خود باعث افزایش متابولیسم شما می شود و در نتیجه کالری بیشتری می سوزانید.

من همیشه تمرینات دایره ای را برای کسانی که به دنبال تقویت عضلات و کاهش وزن هستند توصیه می کنم. تمرین دایره ای روش تمرین مقاومتی است که کل بدن را در یک جلسه تمرینی تمرین می دهد. هنگام استفاده از این روش، ۱۵ تا ۲۰ تکرار یک تمرین خاص یا چندین حرکت ورزشی را در عرض ۳۰ ثانیه انجام می‌دهید، سپس قبل از حرکت به تمرین بعدی، ۱۵ تا ۳۰ ثانیه استراحت کوتاهی داشته باشید. ۱۵ تا ۲۰ تکرار یک ست است. اگر واقعاً می‌خواهید تقویت کنید، رشد کنید و گفته شود، برای هر قسمت بدن دو ست تمرین انجام می‌دهید. ادامه به انجام هر تمرین بر روی یک مدار کامل کامل شده است.

یک مدار کامل حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد تا کامل شود. من همیشه توصیه می‌کنم حداقل سه بار در هفته یا یک روز در میان تمرین‌تان یک برنامه تمرینی دایره‌ای را انجام دهید. این شکل از تمرین روتین است و با تمرینات قلبی و قدرتی یا تمرینات مقاومتی در یک تمرین همکاری می کند.

همانطور که تمرین روتین خود را شروع می کنید، می توانید یک تیم بین پیاده روی یا هر فعالیت هوازی دیگر و تمرینات دایره ای انتخاب کنید که می توانید یک روز تمرین دایره ای انجام دهید و روز دیگر ایروبیک سعی کنید تا پنج بار در هفته ورزش کنید. ترکیب ایروبیک و تمرینات دایره ای یا تمرینات مقاومتی در روتین تف به شما این امکان را می دهد که خیلی زودتر به اهداف کاهش چربی خود پی ببرید.

قبل از شروع یک برنامه تمرینی، همیشه یک علامت دور جایزه انجام دهید. حرکات کششی و سبک قبل از انجام فعالیت های ورزشی شدیدتر. حرکات کششی آرامش را تشویق می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و به جلوگیری از صدمات در طول تمرین کمک می کند. حرکات کششی باید آهسته، صاف، کنترل شده و کامل باشد.

بنابراین حرکت کنید و با رعایت این اصول تمرینی بسیار ساده شروع به کاهش وزن کنید. به یاد داشته باشید که از کارهای کوچک و سبک شروع کنید و با افزایش قدرت و استقامت، پیشرفت کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر