تمرین راجر کلمنس

تمرین راجر کلمنس به موقعیت افسانه ای دست یافته است. راجر کلمنس نه تنها توانسته است برای بیش از ۱۵ سال تناسب اندام و در فرم خود را حفظ کند، بلکه در بیشتر موارد نیز بدون مصدومیت باقی مانده است. ببینید چندی پیش بود که او لاغر و کوچک بود و صرف نظر از مسائل دارویی پیرامون تمریناتش، هنوز چیزهای زیادی می‌توانیم از تمرین راجر کلمنس یاد بگیریم.

بسیاری از مردم کلیپ‌هایی را دیده‌اند که بارها و بارها از راجر و مربی‌اش در حال اجرای کرانچ، اسکات ماشین اسمیت و تمرینات چابکی پخش می‌شود، اما شرط می‌بندم که چیزهای بیشتری از این چند حرکت درگیر بود. من مایلم که تمرین راجر کلمنس بر روی چند اصل متمرکز باشد مانند سلامت روتاتور کاف و شانه، قدرت بالاتنه و قدرت انفجاری و چابکی پایین تنه. پس راجر ممکن است چه کار کرده باشد؟

خوب برای شروع، او به احتمال زیاد غالباً چمباتمه زده یا مرده بلند می‌شود، زیرا این حرکات برای افزایش قدرت انفجاری پایین‌تنه بهترین هستند. هر پارتی باهوش است که یکی از آن بالابرها را انتخاب کند و حداقل دو بار در هفته در تلاش برای بهبود آن مناطق تمرین کند. آنها واقعاً باید پایه هر برنامه پایین تنه باشند. شما می توانید حرکات تک پا را به هر کاری که می خواهید انجام دهید، اما بدون اسکات یا بلند کردن مرده، تمرینات پایین تنه شما از سایرین عقب خواهد ماند.

تمرین راجر کلمنس همچنین باید شامل حرکات سنگین بالای بدن باشد. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که نویز کردن به قدرت پایین تنه مربوط می‌شود و این نادرست است. در حالی که پایین تنه بدون قدرت و انعطاف بالاتنه مهم است، پس کار شما تمام است. پیتینگ به سلامت شانه مربوط می شود، بنابراین اگر راجر یک تمرین انحصاری پایین تنه انجام می داد، سپس سعی می کرد با پاهای خود پرتاب کند، توپ هر بار به بیرون از پارک ضربه می خورد.

روال بالاتنه او باید شامل فشار دادن قفسه سینه و فشار دادن کابل و حرکات بریدن باشد. به این ترتیب او می تواند هم به صورت قدرتی و هم عملکردی کار کند. اینکه او به یکی یا دیگری تکیه کند، لزوماً او را به اندازه کافی قوی تر نمی کند. یکی دیگر از جنبه های مهم در تمرین راجر کلمون، سلامت روتاتور کاف است. او باید با حرکات خارجی شانه های مختلف و تمرینات تقویتی وسط کمر مانند ردیف و ردیف بازوها گرم شود.

همچنین باید مقدار زیادی کشش شانه، قسمت فوقانی سینه، گردن و کمر نیز درگیر باشد. به کار بردن روشی که راجر انجام می‌داد، قطعاً آن نواحی را سفت می‌کرد، بنابراین برای حفظ سلامت او، همه این اجزا باید بخشی از تمرین راجر کلمونز می‌بود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر