حقایق علمی در مورد آموزش جداسازی اعضای بدن

بر اساس تحقیقات علمی، بدن ما به طور موثر کار نمی کند اگر شما سعی کنید روال تمرینات ایزوله را انجام دهید. بهتر است به جای آن تمرینات حرکتی انجام دهید. این بدان معناست که در حین ورزش، از قسمت بزرگی از بدن خود برای تمرین دادن قسمت های کوچکتر استفاده می کنید.

زمانی که سعی می کنید هر نوع تمرین ایزوله سازی عضلانی را انجام دهید، در واقع کاری که انجام می دهید انجام تمرینات تک مفصلی است که جواب نمی دهد. بدن فرد نمی تواند به این شکل درست عمل کند. در واقع، با انجام آن شکل از ورزش، در خطر آسیب یا آسیب به آن قسمت خاص بدن هستید. ممکن است در نهایت به درد مفاصل، تاندونیت، چربی اضافی بدن، همراه با سایر اشکال صدمات و مشکلات سلامتی دچار شوید.

در بدن انسان همه چیز به هم مرتبط است. معنی این موضوع این است که وقتی ورزش می کنید، تمام اعضای بدن شما با هم کار می کنند. اگر وزنه برداری می کنید، ممکن است تمرینات عضله دوسر را انجام دهید، با این باور که فقط عضله دوسر شما را تقویت می کند. با این حال این کار را نمی کند. شما همچنین در حال تمرین عضلات سه سر، شانه ها و مچ دست خود هستید. متوجه منظورم شدی؟ شما واقعاً سه ناحیه یا گروه عضلانی را به طور همزمان ورزش می کنید.

شما متوجه خواهید شد که در هنگام انجام تمرینات از نوع تمرینی یا حرکاتی که بسیاری از مربیان از آن به عنوان حرکات پیچیده یاد می کنند، نه تنها چربی اضافی را از بین نمی برید، بلکه کالری بیشتری را در مقایسه با انجام تمرینات تک مفصلی می سوزانید. علاوه بر این، میزان متابولیسم خود را نیز افزایش می دهید و همچنین تولید هورمون های چربی سوزی و عضله سازی اضافی از جمله هورمون های رشد و تستوسترون را افزایش می دهید.

با انجام فرم مناسب ورزش، نتیجه بدنی آراسته، عضلانی و بدون آسیب خواهد بود که بهترین عملکرد را خواهد داشت.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر