حقیقت در مورد کرانچ

همه خواهان شکمی صاف هستند، بنابراین هنگام ورزش، افراد معمولاً روی تمرینات معده تمرکز می کنند. آنها معمولاً سعی می کنند چربی شکم را از بین ببرند و ظاهر بهتری داشته باشند. از آنجایی که آنها به چربی در قسمت هایی از بدن به غیر از ناحیه شکم اهمیتی نمی دهند، معتقدند تمرینات هدفمند بهترین هستند.

هنگام صحبت در مورد تمرینات معده، کرانچ بسیار شناخته شده و رایج است. خبر بد این است که این نوع ورزش آنطور که بسیاری از افراد فکر می کنند در سوزاندن چربی های شکم موثر نیست. اگر فقط چند نکته را در مورد اینکه واقعا چگونه از دست دادن چربی کار می کند یاد بگیرید، به زودی متوجه خواهید شد که چرا کرانچ ها موثر نیستند.

لزومی ندارد که ورزش قسمت خاصی از بدن منجر به کاهش چربی آن قسمت شود. بدن ما به طور کلی کار می کند، بنابراین وقتی ورزش می کنیم، چربی کل بدن را از دست می دهیم. مهم نیست که چه ناحیه ای را هدف قرار می دهیم، کاهش چربی در بدن ما یکنواخت است. بنابراین، کرانچ ها چربی را از همه جا و نه فقط از معده شما می سوزانند. کاری که آنها در واقع انجام می دهند سفت کردن ماهیچه های شکم است، اما تا زمانی که چربی هنوز وجود دارد، این کار فایده ای ندارد.

کرانچ در واقع آنقدر چربی نمی سوزاند، زیرا اصلا شدید نیستند. برای انجام ده ها تمرین در هر ست، لازم نیست در فرم کامل باشید. با این کار می توانید متوجه شوید که واقعاً شدید نیست. برای از بین بردن چربی شکم، باید ورزش شدید را شروع کنید. تمرینات شکم را فراموش کنید و روی انواع دیگر تمرینات تمرکز کنید. شما می توانید هر تمرینی را که می خواهید انجام دهید، زیرا ما مشخص کرده ایم که کدام قسمت از بدن شما مهم نیست. پرس سینه، لانژ یا اسکات را امتحان کنید.

اگر می خواهید به تمرینات هدفمند پایبند باشید تا شکم خود را تقویت کنید، تمرینات سخت تری را انجام دهید که مؤثرتر از تمرینات شکمی هستند. کرانچ را با بلند کردن پا، بالا بردن پلانک یا تمرینات مایل شکم جایگزین کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر