درمان پا درد در صندلی های زانو زده راحت

بسیاری از صاحبان صندلی های زانو زده راحت از مشکلات ساق پا شکایت دارند. صندلی های زانودار راحت به گونه ای طراحی شده اند که شیب صندلی به سمت پایین باشد و بخشی از وزن بدن توسط تکیه گاه ساق پا تحمل شود. بدن عادت دارد به شکلی بنشیند و به این ترتیب تمام زندگی ما برای اکثر ما تقویت شده است. هنگامی که از شما خواسته می شود به روش جدیدی برای نشستن تغییر دهید، بدن به طور طبیعی احساس ناراحتی می کند، زیرا الگوی آن شکسته شده است، و همچنین درد پا. یک راه حل سریع برای هر گونه ناراحتی ساقه: صندلی را تنظیم کنید.

صندلی زانودار راحت دارای دو تنظیم اصلی است که در اکثر طرح ها موجود است. اول اینکه زاویه شیب صندلی جلو تاثیر مستقیمی بر توزیع وزن بین پاها و باسن دارد. یک صندلی سنتی دارای زاویه ۹۰ درجه مسطح است که ۹۰ درصد وزن بدن توسط صندلی تحمل می شود و ۱۰ درصد باقیمانده در ناحیه تماس بین پاها و زمین باقی می ماند. شیب صندلی ۲۰-۳۰٪ است. در این پیکربندی، تا ۲۰ درصد وزن بدن توسط پاها در این پیکربندی پشتیبانی می شود.

بیشتر صندلی‌های زانودار راحت مدرن دارای یک تنظیم برای شیب صندلی هستند. اگر در حال خرید یک صندلی زانودار راحت هستید، توصیه می شود روی مدلی سرمایه گذاری کنید که این اصلاح را در دسترس داشته باشد. مدل‌های قدیمی‌تر ممکن است دارای تنظیم ارتفاع باشند که بر شیب صندلی نیز تأثیر می‌گذارد زیرا طراحی شامل یک حرکت تاشو است. مدل های جدیدتر دارای تنظیم مستقل هستند که بر ارتفاع صندلی تأثیر نمی گذارد. بسته به موقعیت، ارتفاع یا مانیتور شما، حفظ ارتفاع صندلی ممکن است برای ایستگاه راحت شما مهم باشد یا نباشد.

دومین تنظیمی که بر راحتی ساق پا تأثیر می گذارد بقیه خود ساق پا است. در مدل‌های گران‌تر صندلی‌های زانودار راحت، قابلیت تنظیم زاویه‌ی ساق پا وجود دارد. هنگام تنظیم، زاویه تندتر بر میزان فشار احساس شده بین ساق پا و ران تأثیر می گذارد. بسیاری گزارش می دهند که این تماس به دلیل عدم گردش خون در پاها ناراحت کننده است، بنابراین زاویه را شل می کنند. در غیر این صورت، زاویه حاد بیشتر برای استخوان های بدن مفید است. فشرده سازی با زاویه تیز، تراکم استخوان های استخوان ران و نازک نی را تقویت می کند و ثبات و دوام را افزایش می دهد. نیمکت زاویه دار، حالتی است که اغلب شبیه تعظیم راهبان بودایی است که طرح اصلی برای آن طراحی شده است.

برای اضافه کردن، ممکن است پد استراحت پا کافی نباشد. اطمینان حاصل کنید که یک صندلی زانو زده راحت با مواد فوم با کیفیت بالا روی پد انتخاب کنید. بسیاری از مصرف‌کنندگان از صندلی‌های زانویی ارزان‌قیمت شکایت دارند که به اندازه کافی روی پاها بالشتک ندارند و در واقع احساس تماس با چوب را دارند. فوم مموری و آستر نخی ضخیم معمولا بهترین گزینه ها هستند. هنگام خرید، حتما نظراتی را که افراد می‌گذارند مرور کنید. اگر بالشتک پا بد باشد، این یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان در این صندلی راحت زانو زده از آن شکایت می کنند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر