دیابت نوع ۲ – رازهای مسئولیت پذیری که به شما کمک می کند به برنامه سبک زندگی سالم خود پایبند باشید

پس از تشخیص دیابت نوع ۲، خبر خوب این است که کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا سالم بمانید. با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی، می توانید قند خون و وزن بدن خود را کنترل کنید. در واقع، وقتی مسئولیت را بر عهده می گیرید و هر کاری که می توانید برای مدیریت دیابت نوع ۲ خود انجام می دهید، می توانید زندگی خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید.

شروع یک برنامه ورزشی و تغذیه بخش سختی نیست. چسبیدن به آن است. به همین دلیل است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دائماً از زیر بار پروژه‌های بهداشتی که شروع کرده‌اند، خارج می‌شوند.

آیا شما بعدی خواهید بود؟

اگر می خواهید موفقیت در برنامه پروتکل خود را حفظ کنید، ضروری است که برخی از ترفندهای تجارت را یاد بگیرید.

در اینجا برخی از بهترین راه‌ها وجود دارد تا مطمئن شوید که پاسخگو باقی می‌مانید و همچنان نتایج بلندمدتی را که به دنبال آن هستید مشاهده می‌کنید…

۱. به دیگران بگویید. ابتدا حتما به دیگران بگویید که روی چه چیزی کار می کنید. داشتن کسی که باید در برابر او پاسخگو باشید واقعاً به شما کمک می کند تا در مورد حذف یک تمرین یا تقلب در برنامه تغذیه خود دو بار فکر کنید.

حتی بهتر از آن این است که می توانید تعدادی از افراد را وادار کنید تا برنامه را با شما انجام دهند. وقتی به تنهایی کار می کنید واقعا احساس تنهایی می کنید اما در جمع دیگران همه چیز بسیار انجام پذیرتر به نظر می رسد.

۲. پاداش تعیین کنید. سپس، همچنین مطمئن شوید که برای خود پاداش هایی تعیین کنید. تصمیم گیری در مورد پاداش به شما چیزی می دهد که منتظر آن باشید.

اگر A را انجام دهید، برای بسیاری از افراد یک B دریافت خواهید کرد، تا زمانی که B برای آنها مهم باشد، این کار را انجام می دهد.

فقط به خاطر داشته باشید که این واقعاً کار کند، اگر A را دریافت نکردید، نباید B را دریافت کنید. اگر بدون توجه به آن پاداش را به خود بدهید، قدرت خود را از دست خواهد داد.

۳. برای یک رویداد ثبت نام کنید. در نهایت، ثبت نام برای یک رویداد را نیز در نظر بگیرید. شاید یک مسابقه جاده ای ۱۰ کیلومتری محلی یا یک رویداد شنا باشد.

مینی سه‌گانه‌هایی وجود دارد که اکنون می‌توانید در آن شرکت کنید و به شما امکان می‌دهد روال تمرینی خود را با هم ترکیب کنید و تنوع بیشتری بیافزایید.

در مورد آنچه می خواهید انجام دهید فکر کنید و رویداد مشابهی را برای پیوستن پیدا کنید.

این می تواند یک لیگ تیم سرگرمی باشد که در آن هر هفته یک مسابقه دارید.

برای برخی از افراد، روحیه رقابت انگیزه آنها را برای انجام این تمرینات و در بهترین حالت خود افزایش می دهد.

پس دیگر اجازه ندهید انگیزه کم شما را تحت تأثیر قرار دهد. با استفاده از این نکات می توانید متعهد بمانید و به این برنامه ادامه دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر