راز توسعه همسترینگ با کالیبر حرفه ای

آیا تا به حال تصاویری از تام پرینس بدنساز IFBB در زمانی که او در اوج خود بود دیده اید؟ او یک جانور ۲۷۰ پوندی بود که برای صحنه بدنسازی در اواخر دهه ۹۰ بسیار بزرگ بود. اما او چیزی داشت که هیچ بدنساز دیگری نداشت. همسترینگ او از پشت بالای ساق پاهایش مانند عضله دوسر بیرون زده بود. اکثر بدنسازان برتر امروزی آن سطح برجسته از رشد همسترینگ را ندارند. شاید به دلیل رشد مضحک عضله چهار سر ران باشد که ورزشکاران امروزی دارند. شاید به خاطر داروهای امروزی (هورمون رشد، انسولین و IGF-1) باشد. شاید چیز دیگری است.

دلایلی که مردانی مانند تام پرینس دارای همسترینگ برجسته و مردانی مانند شما همسترینگ متوسط ​​هستند چیست؟ بیایید به چند عامل نگاه کنیم.

ژنتیک

ابتدا باید به یاد داشته باشیم که ژنتیک کلید همه چیز در بدنسازی است. مردانی که در مراحل حرفه ای بدنسازی می بینید جزو ۱ درصد نمونه های ژنتیکی برتر سیاره زمین هستند. بسیار محتمل است که اکثر آنها که تمرین نکرده اند، با سالها تمرین، همسترینگ بهتری نسبت به شما داشته باشند. همانطور که رونی کلمن یک بار گفته بود، اگر مثل من ماهیچه می خواهید، باید بمیرید و با ژنتیک بهتر برگردید!

سال ها تجربه

به یاد بیاورید که اکثر حرفه ای ها ۲۵ تا ۳۵ ساله هستند و ۱۵ تا ۲۰ سال است که تمرین کرده اند. آن‌ها همیشه در بدنسازی خوب بوده‌اند، و در بیشتر موارد، به طور مداوم به آن پایبند بوده‌اند، اگر چه فقط به این دلیل که اطرافیان خود را به خاطر آن مورد توجه قرار داده‌اند.

ترک Quads به تنهایی

بسیاری از بدنسازان حرفه ای در دو روز مختلف هفته تمرینات چهار پا و همسترینگ را انجام می دهند یا روز پا را به تمرینات صبح (چهار نفره) و بعد از ظهر (همسترینگ) تقسیم می کنند.

در ورزشگاه دو برابر شما

این بچه ها در باشگاه زندگی می کنند. بسیاری از آنها دو بار در هفته به هر قسمت از بدن ضربه می زنند، که به آن ها چرخه های تحریک/استراحت/رشد را دوبرابر در هر قسمت از بدن آنطور که شما لذت می برید، می دهد. می توانید هر یک از اعضای بدن را یک بار در هفته تمرین دهید. بسیاری از آن‌ها این میزان را دو برابر می‌کنند و گاهی اوقات با نزدیک شدن به نمایش، هفته‌ای سه بار به هر عضو بدن ضربه می‌زنند.

مجموعه ها، مجموعه ها، و مجموعه های بیشتر

حداکثر، شما احتمالا عضلات همسترینگ را با ۸ تا ۱۲ ست تمرین می دهید. بسیاری از بدنسازان حرفه ای برتر فقط ساعت به ساعت آنها را با یک دوست تمرین می کنند. نود دقیقه همسترینگ، و آن را در روز. این ممکن است از ۲۰، ۳۰ یا حتی ۴۰ مجموعه تشکیل شده باشد. برنامه و ریکاوری بدن شما ممکن است این اجازه را ندهد.

باقی مانده

اگر عنوان شغلی شما “بدنساز حرفه ای” است، احتمالاً توانایی خوابیدن و چرت روزانه را دارید. بسیاری از ما چنین نعمت هایی نداریم!

خط پایین

شما هرگز همسترینگ تام پرینس را نخواهید داشت، مهم نیست چقدر سخت تمرین می کنید و چقدر آنها را می خواهید. اما شما می توانید چشمگیرترین مجموعه عضلات همسترینگ را در مطب، سالن بدنسازی یا نمایش بدنسازی محلی خود داشته باشید. اهداف واقع بینانه تعیین کنید. اگر به وب‌سایتی در مورد جراحی مغز نگاه می‌کردید، اما هنوز نمی‌دانستید چگونه لوبوتومی انجام دهید، ناامید نمی‌شوید. به همین ترتیب، اگر بعد از سال ها تمرین، همسترینگ با کیفیت حرفه ای ندارید، ناراحت نشوید. عوامل زیادی در ساختن آنها نقش دارند و تنها چیزی که واقعا مهم است این است که شما بهترین عضلات همسترینگ را دارید که می توانید به آنها دست پیدا کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر