رژیم غذایی، کاهش وزن، و ۹ راه برای دستیابی به نتایج خیره کننده!

اگر بخواهم به شما بگویم که راه آسان تری وجود دارد چه می شود…

راهی ساده تر برای کاهش وزن واقعی

راهی ساده تر برای از دست ندادن تمرکز و ترویج نظم و انضباط.

راهی آسان‌تر برای افزایش متابولیسم و ​​کاهش آن کالری‌ها (راستش را بخواهید، به نظر می‌رسد کالری‌ها همیشه در مورد کاهش وزن تکرار نمی‌شوند، اینطور نیست…).

راهی ساده تر برای ادامه دادن در زمانی که شرایط سخت می شود و زمانی که در ابتدا زمین می خورید خود را بلند کنید. به طور جدی.

باور می کنی، یا فکر می کنی که دارم برایت یک داستان متاسف تعریف می کنم؟

زیرا این یک چیز تلاش شما را برای کاهش وزن یا کاهش می دهد.

آن را درست انجام دهید و کاهش وزن به یک فرآیند ساده تبدیل می شود. باور کنی یا نه!

اشتباه بگیرید، و ساعت ها و ساعت ها از زمان ارزشمند خود را تلف می کنید (و این شوخی نیست. ممکن است اتفاق بیفتد).

این همان مقدار رژیم غذایی برای کاهش وزن است. ولی تو که از قبل می دونستی.

اما به بیان دیگر …

صرفاً حذف غذاهای ناسالم در رژیم غذایی شما کافی نیست.

شما باید بتوانید بیشتر از آن را انجام دهید (و وقتی منظورم بیشتر است، منظورم خیلی بیشتر است).

زیرا بدن شما در برابر تغییر مقاومت خواهد کرد.

سعی خواهد کرد شما را در مسیر شما متوقف کند. چرا این کار را نمی کند؟

اما راهی برای پیروزی وجود دارد.

شما باید به طور خاص غذاهای خاصی را هدف قرار دهید.

اما باید مراقب باشی…

بیرون ترسناک است و خورشید در حال غروب است.

اطلاعات زیادی در خارج وجود دارد، برخی از آنها با یکدیگر تضاد دارند. رژیم های غذایی زیادی برای انتخاب…

زمان بسیار کم.

می‌توانید ساعت‌ها را آنلاین بگذرانید و سرتان را با انواع چیزها تغذیه کنید…

که می تواند شما را حتی بیشتر گیج، عصبانی یا بدتر از آن کند…

افزایش وزن بیشتر!

بنابراین اجازه دهید این را برای شما ساده کنم.

زیرا کاهش وزن نباید غیرممکن باشد، به شرط اینکه ۹ نکته اساسی را رعایت کنید.

(همه ما اعداد را دوست داریم، نه)

از بدیهیات شروع کنیم…

سبزیجات

سبزیجات برای رژیم غذایی عالی هستند (به دلیل ویتامین ها، مواد معدنی و غیره … ).

به ندرت سبزیجاتی وجود دارند که کالری زیادی داشته باشند، و فیبری که آنها فراهم می کنند به شما کمک می کند احساس سیری کنید در حالی که کالری کمتری مصرف می کنید.

با این حال، بهتر است سبزیجات خام مصرف شود، اما برخی از آنها هنگام پخته شدن خوشمزه تر هستند.

اگر می خواهید سبزیجات خود را بپزید، سعی کنید آنها را بخارپز کنید یا آنها را تا مرحله ترد پخته کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر