ست های غول پیکر برای بدنسازان طبیعی

دفعه بعد که در Youtube.com هستید، تمرین افسانه ای بازو با عنوان “Milos Sarcev Giant Set Workout” را بررسی کنید. میلوس سارسف، بدنساز حرفه ای IFBB، تمرین ۱۸ دقیقه ای بازو را بدون استراحت می بیند – نمونه ای باورنکردنی از یک مجموعه غول پیکر. ست های غول پیکر در میان بدنسازانی که برای یک نمایش آماده می شوند، محبوب هستند. آنها شامل گروه های بزرگی از تمرینات هستند که یکی پس از دیگری بدون استراحت کامل می شوند. آنها را می توان برای یک قسمت از بدن مانند قفسه سینه یا مجموعه ای از قسمت های مخالف بدن مانند عضله دوسر و سه سر استفاده کرد. دو نظر افراطی در مورد مفید بودن مجموعه های غول پیکر وجود دارد. بیایید به هر دو دیدگاه نگاه کنیم و سعی کنیم به نوعی اجماع برسیم. سپس، بیایید تأثیر استفاده از AAS و تفاوت‌ها در تأثیرات مجموعه غول‌پیکر بر کاربران چرخ دنده را بررسی کنیم. بدنسازان طبیعی

مجموعه های غول پیکر عالی هستند!

هدف بدنسازی این است که مقدار زیادی خون به یک گروه عضلانی وارد شود و در عین حال فیبرهای عضلانی را پاره کند. این خون اسیدهای آمینه (از پروتئین موجود در غذایی که می خوریم) را می رساند که برای کمک به بهبود فیبرهای عضلانی پاره شده بسیار مفید است. آنها دوباره بزرگتر می شوند، که منجر به رشد عضله قابل اندازه گیری در کسری از اینچ می شود. با گذشت زمان، این کسرها جمع می شوند! ست‌های غول‌پیکر فوق‌العاده هستند زیرا خون بیشتری را نسبت به هر پروتکل تمرینی دیگری وارد ناحیه عضلانی می‌کنند. ضربه زدن به یک عضو بدن با متوالی ۶ تا ۸ تمرین مختلف قطعاً با برآورده کردن این الزامات، ناحیه را به رشد تکان می دهد!

مجموعه های غول پیکر بی فایده هستند!

آیا شما یک بدنساز هستید یا یک “پمپ کننده” بدن؟ شما به تعداد زیادی ست سنگین نیاز دارید تا بتوانید به سود خود برسید. ۱۵ ست ۴-۸ تکراری برای بلند کردن اجسام سنگین، و شما مانند یک بدنساز به نظر می رسید. سی ست “پمپ زدن” با تکرار بالا و شبیه یک اسم حیوان دست اموز تناسب اندام خواهید بود. قدرت و استقامت همگی خوب هستند – اما برای رشد به ست های بدنسازی سنگین نیاز دارید.

حکم

مثل همیشه، ترکیب این دو استدلال معمولاً به درست ترین موضع منجر می شود. ست های غول پیکر هر از گاهی مفید هستند. آنها برای شکستن نقاط چسبنده عالی هستند و می توانند در هفته های پایانی قبل از نمایش بدنسازی به افزایش تعریف کمک کنند. سطح قدرت در این مرحله پایین است، بنابراین باید راه‌های دیگری برای افزایش حداکثری ماهیچه‌ها پیدا کنید. از سوی دیگر، استفاده از این مجموعه‌های غول‌پیکر «پمپ‌زنی» در تمام طول سال هرگز واقعاً به رشد عضلانی جدید منجر نمی‌شود. برای رسیدن به این موفقیت به ست های سنگین و استراحت زیاد نیاز دارید. باید از ست های غول پیکر کم استفاده کنید.

استفاده از AAS

مانند همه چیزهای بدنسازی، زمانی که مربی از استروئیدهای آنابولیک یا آندروژنیک استفاده می کند، قوانین تغییر می کنند. کاربران AAS می توانند طولانی تر و سخت تر تمرین کنند و همچنین سریع تر ریکاوری کنند. اگر از AAS استفاده کنید، هنگام چمن زنی، عضلات بزرگی خواهید داشت. در حالی که برخی از بدنسازان ممکن است بتوانند در حین استفاده از ست های غول پیکر عضله به دست آورند، بسیاری از افراد طبیعی این کار را نمی کنند. اگر طبیعی هستید، برای جلوگیری از فرسودگی سیستم عصبی مرکزی، باید تا دو هفته، حتی ۸ تا ۱۰ هفته از آنها استفاده کنید. اگر شما یک کاربر استروئید هستید، به احتمال زیاد آسمان محدودیت است!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر