سریع ترین راه برای کاهش وزن برای حرفه ای ها و شرکت های تجاری خسته

به عنوان یک حرفه ای بسیار پر مشغله، همه عجله دارند. از سررسید به سررسید پیش بروید و همچنین مهلت بعد از مهلت را تسریع کنید. برای بسیاری از افراد، ورزش کردن کمترین نگرانی ماست. حقیقت این است که بسیاری از ما پس از یک روز کاری فوق‌العاده طولانی، کاملاً به اوج خود رسیده‌ایم تا به آنها اجازه دهیم راه خود را به مرکز تناسب اندام برسانند تا تمرینی معقول داشته باشند. برای افرادی که به یک باشگاه سلامتی راه می یابند، زمان تمرین خود را صرفاً با درگیر شدن در یک روتین که هیچ تفاوتی ایجاد می کند، به حداکثر نمی رساند.

بنابراین در پاراگراف های بعدی سریع ترین راه کاهش وزن را توضیح خواهم داد تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.

تمرینات معمولاً به دو نوع تقسیم می شوند: ایزوله و ترکیبی.

تمرینات جداسازی:

تقریباً همانطور که این اصطلاح نشان می دهد، تمرینات ایزوله تمرینات فردی مشترک هستند که بخشی از بدن را ایزوله می کنند. انواع تمرینات ایزوله می تواند اکستنشن سه سر، حلقه دوسر بازو، اکستنشن ساق پا و همچنین تمرینات جانبی شانه باشد.

تمرینات ترکیبی:

اینها معمولاً تمرینات چند مفصلی هستند که به طور همزمان روی تعدادی از گروه های عضلانی کار می کنند. نمونه‌هایی از تمرینات ترکیبی می‌تواند خم شدن روی ردیف‌ها، فشارهای فشاری، اسکات، شیب‌ها، و کشش‌ها باشد، بدون اینکه به لیفت مرده اشاره کنیم.

اگر هدف شما سوزاندن چربی و همچنین سوزاندن کالری های ناسالم است، سریع ترین راه برای کاهش وزن و بهبود کامل برنامه تمرینی خود این است که فقط بر روی تمرینات ترکیبی تمرکز کنید. ماهیت پیچیده تمرینات مستلزم تلاش بیشتر بدن شما است و در نتیجه نسبت کالری مصرفی بسیار بهتری را برای هر تمرین به همراه دارد.

به عنوان مثال، چرا تمرینات مربوط به پاها را با هم مقایسه نکنید:

۱. کشش پا: تمرین انزوا

۲. اسکات هالتر: یک تمرین مرکب

هنگام انجام اکستنشن پا، تنها گروه عضلانی متمرکز بالای ران (چهارسر ران) به همراه تعدادی از عضلات ساق پا هستند.

برعکس، اسکات هالتر نه تنها قسمت بالای ران، بلکه عضلات همسترینگ، عضلات ساق پا، کمر، عضلات شکم و همچنین باسن را تحریک می کند! (به این معنی که این تمرین بدنی به درستی تقریباً بر روی تمام قسمت های مشکل تمرکز می کند که بسیاری از خانم ها به آن علاقه مند هستند)

بیایید فرض کنیم که اکثر ما دقیقاً همان زمان را به انجام این دو تمرین اختصاص می دهیم، اسکات هالتر بدون شک کالری بیشتری می سوزاند و همچنین روی چندین گروه عضلانی به طور همزمان تمرکز می کند و برخی از اعضای دیگر بدن را نیز تمرین می کند.

بنابراین دفعه بعد برای هر کسی که عجله دارد و به سریع ترین راه کاهش وزن علاقه دارد، فقط تمرینات ترکیبی را انتخاب کنید تا تفاوت بزرگ را به سرعت متوجه و احساس کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر