شکم خود را سفت کنید – چرا به تنهایی دراز و نشست انجام ندهید

تصور غلطی که در میان توده ها وجود دارد این است که هر چه دراز و نشست بیشتر باشد، تمرینات شکمی بیشتر می شود و هر چه بیشتر عضلات شکم خود را تمرین دهید، شکم شما سریعتر سفت می شود.

این ممکن است در کوتاه مدت نتایج کمی را نشان دهد، اما صاف کردن شکم به معنای خلاص شدن از شر کل چربی بدن است. معلوم است که شما می توانید فردی لاغر و لاغر باشید و همچنان شجاع باشید.

چرا؟ از آنجایی که روده شما آخرین مکان برای از دست دادن چربی است، سایر قسمت های بدن شما ابتدا چربی از دست خواهند داد. بدن انسان اینگونه عمل می کند.

می توانید ورزش هایی را برای صاف کردن شکم برای همیشه انجام دهید. با انجام این کار، کاری که شما انجام می دهید این است که شکم خود را توسعه دهید و تعریفی ایجاد کنید، آن ظاهر زیبا و نازک که همه ما می خواهیم. با این حال، حدس بزنید چیست؟ آن شکم های زیبا در لایه ای از چربی روی شکم شما پوشانده شده است، بنابراین می توانید هر چقدر که دوست دارید ورزش کنید – اما تا زمانی که این چربی ها را از بین نبرید، هرگز نمی توانید تعریف را در قسمت میانی خود ببینید.

در واقع، از طریق ورزش مداوم، عضله بدون چربی را به عضلات شکم خود اضافه می کنید که این یک چیز خوب است. مشکل این است که اگر تمرینات هوازی مناسب انجام ندهید و از یک رژیم غذایی مناسب پیروی نکنید، می‌توانید قسمت میانی خود را بزرگ‌تر نشان دهید، زیرا تمام آن ماهیچه‌های خاص فوق‌العاده را در زیر ایجاد کرده‌اید و لایه‌ای از چربی آن را پوشانده‌اید. همان زمان.

سطح چربی بدن همه چیز برای صاف کردن شکم و بزرگ شدن، پاره شدن و شکم‌های برازنده است.

معمولاً مردان می توانند انتظار داشته باشند که وقتی به سطح چربی بدن ۱۰-۱۳ درصد می رسند شروع به نشان دادن عضله کنند. با این حال، اگر می‌خواهید عضلات شکم خود را مانند آنچه در مجله‌های تناسب اندام در اختیار شما قرار می‌دهد، خرد کنید، باید تلاش کنید تا حداقل به یک عدد بالا در سطح چربی بدن خود برسید.

زنان می توانند انتظار داشته باشند که زمانی که سطح چربی بدنشان به حدود ۱۵ درصد می رسد، شروع به نشان دادن عضلات شکم کنند. فقط دو عدد زیر آن بروید و می توانید ظاهر شگفت انگیز شکم پاره شده را دریافت کنید.

به دست آوردن و حفظ ظاهری بریده بریده برای زنان کمی دشوارتر از مردان است. حفظ آن برای بدن زن به اندازه بدن مردان آسان نیست. همیشه قبل از تلاش برای کاهش سطح چربی بدن با پزشک و مربی تناسب اندام حرفه ای خود مشورت کنید.

بنابراین، آیا هنگام انجام تمرینات برای صاف کردن شکم، باید کشیدن شکم و اسکات را کاملاً رد کنیم؟ البته که نه. این تمرینات مطمئناً می توانند به صافی شکم و ظاهر کلی تنه شما کمک کنند، اما به تنهایی به این هدف نمی رسند.

انجام بیشتر کرانچ و کرانچ برای شکمی صاف لزوما بهتر از انجام کمتر نیست. بیشتر در مورد تکنیک و نحوه فشار دادن عضلات شکم هنگام انجام این تمرینات است.

این فقط این نیست که چه تعداد دراز و نشست می توانید انجام دهید. این در مورد یافتن تعادل بین انجام تمرینات برای صاف کردن شکم و پیروی از یک برنامه غذایی هوشمندانه است که به شما کمک می کند حداکثر بهره را از این تمرینات ببرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر