غذاهای پر فیبر برای کاهش وزن طبیعی همانطور که در اپرا دیده می شود

اپرا وینفری اخیراً در برنامه خود با دکتر دکتر صحبت می کرد. غاز در مورد غذاهای پر فیبر برای تغذیه سالم و کاهش وزن طبیعی. یکی از جذاب ترین عناصر نمایش، توصیف یک دکتر از آزمایشی بود که در آن گروهی از مردم به مدت ۱۲ روز ۱۱ پوند میوه و سبزیجات خام خوردند. نتایج همه را با کاهش سطح کلسترول ۲۵ درصد، فشار خون ۱۰ درصد و هر شرکت کننده حدود ۱۰ پوند کاهش داد.

همانطور که در برنامه Oprah’s Show مشاهده شد، دکتر اوز گفت که اثرات مثبت دریافت غذاهای پر فیبر به اندازه کافی “تقریبا بلافاصله” رخ می دهد. فیبر به حرکت مواد در سیستم گوارشی شما کمک می کند. وی افزود: “صفرا وقتی از طریق روده جذب شود به کلسترول تبدیل می شود. بنابراین وقتی فیبر زیادی در رژیم غذایی خود می خورید، صفرا را از خود جذب می کنید و کلسترول به طور خودکار پایین می آید و همچنین قند را از بین می برد. این به بیماران دیابتی کمک می کند و اگر می خواهید وزن کم کنید این ابزار عالی است زیرا باعث می شود احساس سیری کنید.” بنابراین، داشتن فیبر فراوان در رژیم غذایی، دستیابی به کاهش وزن طبیعی را آسان می کند.

من قدرت یک رژیم غذایی با فیبر بالا را از زمانی که با خوردن میوه و سبزیجات بیشتر در عرض یک ماه ۳۰ پوند از دست دادم، می دانستم. آنچه در حال حاضر عالی است این است که اکنون کنترل وزنم با کمک نوشیدنی های سالم فرموله شده ویژه ای که من متوجه شده ام از تمام مواد طبیعی مانند کاکائو و توت فرنگی واقعی تهیه می شود، آسان تر است. آماده شدن این شیک های خوشمزه حدود سی ثانیه زمان می برد. آنها فیبر محلول را برای شستشوی چربی ها و سموم با سرعتی سالم فراهم می کنند. مزیت دیگر انرژی بیشتر و هضم بهتر نسبت به قبل است.

چه غذاهایی با فیبر بالا برای کاهش وزن طبیعی مفید هستند؟

۱. سیب

سیب های فوجی، گالا، گلدن دلیشز پینک لیدی، ننه اسمیت و مک اینتاش هر کدام ۵ گرم فیبر دارند.

۲. لوبیا

لوبیا سیاه در هر ۱/۴ فنجان لوبیا خشک تا ۷ گرم فیبر دارد. ۱/۴ فنجان لوبیا چیتی حاوی ۱۲ گرم فیبر در هر وعده است و لوبیا گاربانزو ۹ گرم فیبر در هر ۱/۴ فنجان دارد. چه ابزار عالی برای لوبیا برای کاهش وزن سالم و کنترل وزن.

۳. غلات کامل

یک کاسه گندم رنده شده، یک تکه نان تست با نان چند دانه ای یا یک پنکیک سبوس دار همه گزینه های غذایی سالم و پر فیبر هستند. هر کدام می تواند ۳-۵ گرم فیبر یا بیشتر به شما بدهد و به راحتی آماده می شود.

۴. نوشیدنی های طبیعی سرشار از فیبر

۵ گرم فیبر را در یک شیک شکلاتی یا توت فرنگی خوشمزه، سرد و خامه ای دریافت کنید. این یک غذای سریع سالم است که تهیه و مصرف فیبر محلول را آسان می کند.

۵. غذاهای پر فیبر در میله های جایگزین وعده غذایی

یک نوار انرژی باید حداقل ۴ گرم فیبر در هر وعده به شما بدهد. اگر نه، ارزش کالری دریافتی را ندارد. گزینه های زیادی در آن دسته وجود دارد.

می‌توانید مانند افراد حاضر در آزمایش، همانطور که در اپرا مشاهده شد، روزانه ۱۱ پوند میوه و سبزیجات بخورید، یا می‌توانید ترکیب‌های طبیعی و غلیظ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا راه راحت‌تری برای به دست آوردن مزایای فیبر داشته باشید. غذاهای غنی از فیبر طبیعی را در اینترنت جستجو کنید و متوجه خواهید شد که دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای کاهش وزن به طور طبیعی آسان تر از همیشه است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر