فواید یوگا برای گلف بازان

یوگا برای گلف بازان

یوگا به گلف بازان کمک می کند تا انعطاف پذیری، قدرت، تعادل و تنفس را بهبود بخشند. همچنین به جلوگیری از مشکلات کمر ناشی از چرخش ستون فقرات کمک می کند و به بهبود دامنه حرکتی کمک می کند تا یک چرخش مناسب به طور کامل اجرا شود. گلف بازان ممکن است مستعد رشد ماهیچه های یک طرفه یا ناهموار باشند. وضعیت‌های یوگا می‌توانند نواحی ضعیف را تقویت کرده و به کاهش تنش عضلانی کمک کنند. گلف همچنین می‌تواند منجر به سفت شدن باسن، چهار پا و همسترینگ شود، بنابراین گلف بازان از حالت‌هایی بهره می‌برند که باسن را باز می‌کند و همسترینگ را کش می‌دهد. علاوه بر این، گلف بازان از تقویت کننده های بالاتنه مانند سگ پایین و تخته نیز بهره مند خواهند شد.

به گفته دایان رابرتز، کارشناس برتر یوگا برای گلف بازان، فواید یوگا برای گلف بازان عبارتند از:

  • انعطاف پذیری و استحکام بهبود یافته = فاصله و دقت بیشتر از سه راهی
  • افزایش آگاهی تنفس = آموزش ریتم و تمپو در نوسان گلف
  • ذهن ساکت تر = افزایش تمرکز و قابلیت تجسم
  • بهبود تناسب اندام کلی = کاهش خطر آسیب و زمان بهبودی
  • افزایش حس تعادل = کنترل باشگاه/توزیع وزن موثرتر

چشم انداز انعطاف پذیرتر شدن چیزی است که معمولاً گلف بازان را به سمت یوگا می کشاند. یوگا ورزشی است که از حرکات و حرکات کششی استفاده می کند که می تواند انعطاف پذیری، قدرت و تعادل را بهبود بخشد. با تمرین صحیح، تنفس یوگا نیز می تواند آرامش بخش باشد. علاوه بر مزایای انعطاف پذیری و قدرت، یوگا همچنین می تواند بازی ذهنی بازیکن را تقویت کند. چه کسی به دنبال راهی برای آرام شدن در زمین و روش های تمرینی آسان برای تمرکز و تمرکز، هم در زمین گلف و هم در خارج از زمین نیست؟

بنابراین دفعه بعد که کمی سفت شدید یا فقط به راهی برای تمرکز و آرام کردن ذهن خود نیاز دارید، سعی کنید در یک کلاس محلی یوگا شرکت کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر