مدیریت کاهش وزن

گاهی اوقات، زمانی که افراد در تلاش برای کاهش وزن هستند، کاهش وزن اولیه مشکلی ندارد. کاهش وزن را حفظ می کند و به پیشرفت خود ادامه می دهد. بسیاری از افراد رژیم خود را شروع می کنند، ۱۵ تا ۲۰ پوند وزن کم می کنند و از رژیم خود استراحت می کنند که البته بد نیست، اما در بیشتر موارد، این استراحت به پایان رژیم تبدیل می شود.

تقلب گهگاهی اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید یک تقلب یا تقلب رژیم غذایی شما را از بین ببرد. با خود متعهد شوید که به رژیم غذایی خود پایبند باشید. هر بار که چیزی ناسالم را از خود انکار می کنید، تفاوت ایجاد می کند. تسلیم وسوسه نشوید و سعی نکنید خوردن چیزی ناسالم را توجیه کنید. حتی اگر همچنان در حال کاهش وزن هستید، ممکن است با حذف کامل مواد غذایی بد، وزن بیشتری از دست بدهید.

پس از مدتی رعایت رژیم غذایی، متوجه می شوید که کاهش وزن شما کند شده است. این به این دلیل است که بدن شما با کاری که انجام می دهید سازگار شده است. برای اینکه رژیم غذایی خود را تقویت کنید، برنامه ورزشی خود را تغییر دهید. آن را به طور کامل تغییر دهید. از منطقه آسایش خود خارج شوید، و مانند این خواهد بود که رژیم را تازه شروع کرده اید. بدن خود را سردرگم نگه دارید تا سریعتر وزن کم کنید.

حدود یک هفته طول می کشد تا بدن شما به این روال عادت کند، بنابراین اگر هر هفته آن را تغییر دهید، بهترین نتایج را خواهید دید. بدیهی است که در نهایت به روال اصلی خود باز خواهید گشت. من پیشنهاد می‌کنم سه یا چهار روال هفتگی مختلف را برنامه‌ریزی کنید، بنابراین وقتی یکی از آنها تمام شد، می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید. کاهش وزن در طول رژیم شما ادامه خواهد داشت و نیازی نیست که با سرعت گیر مواجه شوید. فقط مطمئن شوید که به طور مداوم غذا بخورید تا میزان متابولیسم خود را حفظ کنید.

شما باید بیش از آنچه در روز مصرف می کنید کالری بسوزانید، بنابراین یک رژیم غذایی ۲۰۰۰ کالری ایده آل خواهد بود. افراد بزرگ‌تر و افرادی که ورزش می‌کنند کالری بیشتری می‌سوزانند، بنابراین برای فعال ماندن، ممکن است یک رژیم غذایی پر کالری لازم باشد. کالری هایی که می خورید باید به طور مساوی در طول روز توزیع شود. پنج تا شش وعده غذایی در روز برای حفظ متابولیسم بالا بهترین خواهد بود. شما باید هر دو و نیم تا سه ساعت یکبار غذا بخورید و به یاد داشته باشید که مقدار کمی غذا بخورید.

یک برنامه غذایی مناسب و ورزش که دائماً بدن شما را شوکه می کند به کاهش وزن سریع کمک می کند. اهداف خود را از دست ندهید. آنقدرها هم که فکر می کنید دور نیستند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر