میوه های مقوی و تقویت کننده جنسی


انبه: میوه به عنوان یک ماده مقوی جنسی و تقویت کننده جنسی است
انبه: میوه به عنوان یک ماده مقوی جنسی و تقویت کننده جنسی است

اشتراک گذاری یعنی مراقبت!

باغ‌های انبه نمادی از وضعیت در آسیای جنوب شرقی محسوب می‌شوند. انبه نمادی از جنس مذکر در جنوب شرقی آسیا بوده و هست. فواید انبه به‌عنوان یک ماده‌ی غرایز جنسی توسط علم تغذیه حمایت شده است و ممکن است از این رابطه نشات گرفته باشد.

اعتقاد بر این است که منشاء انبه در شرق هند است و انبه برای قرن ها مورد استقبال قرار گرفته است. در یک مقطع زمانی، به مردان برای افزایش قدرت مردانه، درمان انبه داده شد. یک شاعر هندی از انبه به عنوان “کوزه های عسل بهشت” یاد می کند.

جشن گرفتن جذابیت میوه انبه فقط آسیای جنوب شرقی نیست. در موسیقی کارائیب، اشاره هایی به انبه رسیده و آبدار به عنوان استعاره از اندام های تناسلی زنانه وجود دارد.

برای یک متخصص تغذیه، انبه منبع خوبی از ویتامین‌های A و C است. ویتامین‌های A و C سطح هورمون جنسی شما را افزایش نمی‌دهند، اما نقش بسیار مهمی در زندگی جنسی شما خواهند داشت.

همچنین بخوانید: رابطه از راه دور، و چگونه آن را چاشنی کنید

ویتامین A برای عملکرد طبیعی آلت تناسلی لازم است در حالی که ویتامین C برای تولید هورمون ها ضروری است. بدون ویتامین C می توانید مقدار زیادی هورمون تولید کنید و به عنوان ویتامین های ضد پیری نیز شناخته می شوند.

برای زنانی که به دنبال باردار شدن هستند، توصیه می شود سطح دریافت انبه را افزایش دهند زیرا ۱۸ درصد از مصرف توصیه شده روزانه اسید فولیک را تامین می کند.

این میوه جادویی همچنین منبع چندین ماده معدنی مرتبط با سلامت جنسی از جمله منیزیم، پتاسیم و منگنز است. بهترین فایده در مورد فواید برای مردان پتاسیم و منگنز است.

در نهایت، برخی از مواد مغذی مهم در انبه وجود دارد که می تواند به طور مستقیم زندگی جنسی شما را بهبود بخشد. انبه منبع طبیعی ویتامین E است. ویتامین E کلید مردانگی است و اغلب “ویتامین های جنسی” نامیده می شود.

انبه حاوی فیتواستروژن است که ترکیبات تقلید کننده استروژن است که می تواند برای اشتهای جنسی زنان و مردان مفید باشد.

علاوه بر طعم تازه و شیرین انبه، فواید سلامتی آن برای بدن ما نیز شناخته شده است. بنابراین، در برخی از تکه‌های انبه در شب، ممکن است از مزایای سلامتی خوردن انبه در شب از طریق این مواد مغذی زیر برخوردار شوید:

  • اساسی
  • قند
  • پروتئین
  • ویتامین A
  • ویتامین B6
  • ویتامین سی
  • ویتامین E
  • اسید فولیک
  • فسفر
  • کلسیم
  • منیزیم
  • پتاسیم
  • اهن
  • مس

آیا می خواهید سرگرمی انبه را به سطح جدیدی ببرید؟ سعی کنید تکه های انبه تازه را با ماده تقویت کننده ی فلفل قرمز چاشنی کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/