نحوه کاهش سریع چربی شکم و ران برای زنان – ۱۰ ترفند کاهش وزن که باید دنبال کنید

زنان در نواحی مختلف بدن چربی جمع می کنند. برای بیشتر آنها در ناحیه معده است، برای برخی دیگر ران ها است در حالی که برای تعداد کمی چربی روی بازوها می نشیند. هر منطقه مشکل شما باشد، راز کاهش وزن در تقویت و تقویت عضلات مرکزی آن ناحیه نهفته است. اگر می‌خواهید در ناحیه شکم یا ران‌ها وزن کم کنید، ۱۰ ترفند کاهش وزن وجود دارد که می‌تواند کار را برای شما آسان‌تر کند.

۱. برای خلاص شدن از شر چربی های شکم، باید ورزش هایی مانند دراز و نشست و کرانچ انجام دهید. این تمرینات شکمی عضلات راست شکم و مایل را تمرین می دهند. تقویت عضلات در بخش شکم باعث ایجاد یک هسته قوی و همچنین افزایش ثبات و بهبود وضعیت بدن می شود. برای تغییر دادن کرانچ ها، کرانچ های معکوس و اریب را علاوه بر کرانچ های معمولی انجام دهید.

۲. برای از بین بردن سریع چربی ران، تمرکز شما باید روی عضلات چهارسر ران و همسترینگ باشد. بنابراین، باید این عضلات را از طریق تمریناتی مانند لانژ، اسکات و اکستنشن پا به کار ببندید.

۳. برای کاهش وزن تنها به کاهش نقطه ای تکیه نکنید. کار نخواهد کرد. برای وارد کردن بدن به حالت چربی سوزی، تمرین کل بدن ضروری است.

۴. برای موثرتر کردن برنامه تمرینی خود، باید مقاومت را به شکل دمبل یا هالتر اضافه کنید. افزایش مقاومت چالش موجود را افزایش می دهد و بدن را یک مایل بیشتر هل می دهد.

۵. تمرینات قلبی عروقی به طور کلی برای کاهش وزن مفید است. این به کاهش وزن در نواحی مختلف مانند بازوها، شکم و ران کمک می کند. تمرینات قلبی با افزایش ضربان قلب به سوزاندن چربی کمک می کند. می توانید تمریناتی مانند پیاده روی قدرتی، شنا، دویدن، پرش و دوچرخه سواری انجام دهید.

۶. برای داشتن شکمی صاف و ران های لاغر، باید یک استراتژی تغذیه سالم نیز اتخاذ کنید. رژیم غذایی شما باید با نسبت بیشتری از پروتئین و فیبر و مقادیر کنترل شده چربی و کربوهیدرات متعادل باشد.

۷. برای کسانی از شما که به دلیل محدودیت زمانی نمی توانید در خانه غذا بپزید، باید حتما برچسب های تغذیه روی غذاهای بسته بندی شده را مطالعه کنید تا مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید. اندازه وعده های معقول بخورید

۸. پیشرفت خود را در طول این مرحله پیگیری کنید. باسن و ران های خود را اندازه بگیرید و در فواصل منظم مانند یک بار در هفته درست کنید و آن را در دفتر خاطرات خود یادداشت کنید. ارقام به شما انگیزه می دهند تا برای رسیدن به اهداف خود سخت تر کار کنید.

۹. هر شب به اندازه کافی بخوابید. بی خوابی بر سطح هورمون ها در بدن تأثیر می گذارد، به ویژه هورمون هایی که چربی سوزی و تشکیل چربی و همچنین اشتها را کنترل می کنند.

۱۰. اگر می‌خواهید چربی‌های شکم خود را از بین ببرید و همچنین برای کاهش چربی ران زنان تلاش می‌کنید، اگر چند ماه کار کنید و بقیه را عقب بنشینید کمکی نمی‌کند. این شامل ایجاد تغییرات سالم در سبک زندگی و متعهد شدن به یک استراتژی ورزشی برای حفظ نتایج است.

در پایان ما می خواهیم به یک نکته کوچک اشاره کنیم. برای اینکه روش های خود را برای کاهش سریع و ایمن چربی شکم ارائه دهید، قبل از ایجاد هر گونه تغییر قابل توجهی در برنامه غذایی و ورزش خود با پزشک خود مشورت کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر