هربالایف بین المللی

Herbalife International یک شرکت بازاریابی چند سطحی است که متخصص در محصولات کاهش وزن است. این شرکت توسط مارک هیوز در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد. مارک گفت که او شرکت را راه اندازی کرد زیرا مادرش در تلاش برای کاهش وزن فوت کرد. دفتر مرکزی در لس آنجلس کالیفرنیا واقع شده است. مایکل او جانسون مدیر عامل هربالایف است. او سابقه مدیریت ارشد قبلی با والت دیزنی را داشت. با مراجعه به وب سایت شرکت و مراجعه به بخش روابط سرمایه گذار می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت کسب کنید.

محصولات Herbalife خطی از محصولات کاهش وزن هستند که در آن شیک های پروتئینی به عنوان جایگزین وعده های غذایی کم کالری طراحی شده اند. مفهوم این است که دو وعده غذایی در روز را با شیک پروتئین کم کالری جایگزین کنید و سومین پست معمولی را بخورید، اما مقداری را که در آن وعده می خورید کاهش دهید. نتیجه کاهش چشمگیر تعداد کالری مصرفی به طور مداوم و در نتیجه کاهش وزن است.

هربالایف از مفهوم بازاریابی چند سطحی برای توزیع محصولات خود استفاده می کند. بسته کسب و کار بین المللی هربالایف (IBP) کمتر از ۱۰۰ دلار است. این شرکت شبیه Amway است که محصولات خود را برای خانواده و دوستان تبلیغ می کنید. توزیع کنندگان با تجربه تر همچنین ممکن است “باشگاه های تغذیه” یا “باشگاه های تناسب اندام” را برای افزایش حجم سازمانی خود راه اندازی کنند.

Herbalife بیشتر خط تولید خود را تولید نمی کند، در عوض آنها از تولیدکنندگان قراردادی شخص ثالث خرید می کنند. سپس Herbalife محصولات را به توزیع‌کنندگان مستقل Herbalife می‌فروشد، که به نوبه خود محصولات را علامت‌گذاری می‌کنند و سپس آنها را به مشتریان خرده‌فروش می‌فروشند. به دلیل نشانه‌گذاری چندگانه برای هر یک از این سطوح توزیع، محصولات گران‌تر از محصولات مشابه موجود در GMC یا ویتامین Depot هستند.

طرح جبران هربالایف یک مدل جبران پله پله تک سطحی است. یک طرح تک سطحی به توزیع کننده اجازه می دهد تا هر تعداد توزیع کننده شخصی را که می خواهد ثبت نام کند، با این حال همه آنها باید به عنوان توزیع کنندگان نسل اول ثبت نام کنند. اولین سطح رهبری در هربالایف Supervisor نام دارد. سوپروایزر هر کسی است که ۴۰۰۰ دلار از محصول را در یک ماه تقویمی از هربالایف خریداری کرده باشد. سپس یک ناظر هربالایف در ماه‌های بعد واجد شرایط دریافت ۵ درصد حق امتیاز برای تمام سرپرستان تحت نظر خود برای سه نسل است. به این حجم سازمانی می گویند. هنگامی که یک سرپرست ۲۰۰۰۰ دلار در حجم سازمانی ۳ ماه متوالی داشته باشد، به چیزی دست می یابد که تیم GET نامیده می شود و واجد شرایط دریافت ۲% پاداش تولید اضافی در آن حجم است. هنگامی که یک تیم GET 80000 دلار در حجم سازمانی ۳ ماه متوالی داشته باشد، به وضعیت تیم میلیونر می رسد و ۴٪ پاداش تولید دریافت می کند. هنگامی که یک تیم میلیونر ۲۰۰۰۰۰ دلار در دوره سازمانی در سه ماه متوالی داشته باشد، تیم رئیس جمهور را به دست می آورد و ۶٪ پاداش تولید به دست می آورد.

چالشی که توزیع کنندگان هربالایف با آن مواجه هستند، همان چالشی است که اکثر شرکت های بازاریابی چند سطحی با آن مواجه هستند. در حالی که محصولات Herbalife کیفیت بالایی دارند، در مقایسه با GNC نیز گران هستند. در نتیجه تعداد کمی از توزیع کنندگان Herbalife “مشتریان خرده فروشی” را برای بیش از چند ماه نگه می دارند. این یک جستجوی مداوم و بی پایان برای مشتریان جدید ایجاد می کند و اغلب منجر به هزینه های بازاریابی بالایی برای به دست آوردن آن مشتریان می شود. در واقع اکثریت قریب به اتفاق توزیع کنندگان هربالایف هرگز پس از هزینه ها سود نمی برند و بسیاری از آنها در تلاش برای ایجاد یک تجارت ضرر می کنند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر