همه چیز در مورد کاهش وزن ال کارنیتین

بیایید ابتدا با دانستن چیستی ال کارنیتین شروع کنیم. ال-کارنیتین یک ماده مغذی است که وظیفه اصلی آن سوزاندن چربی است. در اصطلاح فنی تر، می توان گفت که تنظیم اکسیداسیون لیپید است. چربی ها را به میتوکندری – اندامک سلولی – منتقل می کند و در آنجا اکسید می شوند.

برای کسانی که وسواس تناسب اندام دارند و می خواهند چربی های اضافی خود را از دست بدهند و همچنین برای کسانی که بد فرم هستند و می خواهند به زودی خوش فرم شوند، این باید هدف باشد! به دلیل عملکردی که دارد، ال کارنیتین می تواند تا حد زیادی به کاهش وزن کمک کند. جای تعجب نیست که مکمل های ال-کارنیتین برای کاهش وزن این روزها تقاضای زیادی دارند.

بنابراین چگونه این در واقع کار می کند؟ ال-کارنیتین چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟ آیا ال کارنیتین واقعا برای کاهش وزن موثر است؟ خوب چربی های خون را از بین می برد. به تثبیت قند خون کمک می کند و در نتیجه میل به خوردن کربوهیدرات بیشتر را کاهش می دهد. ال کارنیتین همچنین مصرف چربی را افزایش می دهد. علاوه بر این، میزان چربی سوزانده شده در طول تمرین و تمرین را افزایش می دهد. تنها چیزی که برای کاهش وزن دائمی بسیار مهم است، قدرت عضلانی خوب است. نشان داده شده است که ال کارنیتین به بهبود آن کمک می کند و منجر به کاهش وزن دائمی می شود. در افراد چاق اتفاقی که می افتد این است که چربی در بافت ها رسوب می کند. به این ترتیب وزن افزایش می یابد. رسوب بیشتر وزن بالاتر است. ال-کارنیتین این چربی را از بافت ها خارج می کند، بنابراین اجازه نمی دهد چربی در بافت ها جمع شود. به همین دلیل است که کاهش وزن ال کارنیتین موثر و قابل اعتماد است.

گیاهخواران شانس سختی دارند زیرا سبزیجات و میوه ها حاوی ال کارنیتین نیستند. گوشت حاوی بیشترین مقدار است و پس از آن مرغ. حتی بوقلمون حاوی ال کارنیتین است. شیر و غیره فقط حاوی مقادیر محدودی است. رژیم غذایی سرشار از قند می تواند برای تولید ال کارنیتین بسیار مضر باشد. نشاسته و شکر باید در رژیم غذایی کمتر باشد. روغن ماهی و سایرین به افزایش عملکرد ال-کارنیتین در بدن کمک می کند. در نظر گرفتن همه این موارد و پیروی از یک رژیم غذایی پروتئینی با مقدار کمتر یا بیشتر آنچه مورد نیاز است به کاهش وزن و همچنین کنترل وزن کمک می کند.

از آنجایی که ال کارنیتین در غذاهای گیاهی موجود نیست، فرد باید مکمل ها را مصرف کند. ۲۰۰۰ میلی گرم برای افراد چاق در روز درست است. برای بهترین نتیجه، مکمل باید قبل از صبحانه مصرف شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر