وعده های غذایی سریع و آسان برای کاهش وزن

بسیاری از مردم نمی دانند که صدها وعده غذایی آسان وجود دارد که می توان آنها را در کمتر از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بدون به خطر انداختن مزایای سلامتی آماده کرد. هدف این است که بدون به خطر انداختن طعم و یا گرسنگی به محدودیت های کالری خود پایبند باشید. چند ماده ساده را در خانه نگه دارید تا فوراً این دستور العمل های بدون غذا را درست کنید و به مسیر خود برای کاهش موثر چربی و وزن ادامه دهید. در اینجا چند نکته در مورد وعده های غذایی آسان از متخصصان آورده شده است.

۱. سالاد مرغ سرخ شده

موادی که برای غذاهای آسان مانند اینها نیاز دارید عبارتند از: سر کاهو، ۱ هویج، ۱ گوجه فرنگی، ۱ خیار، ۱ مشت انگور، ۱ تکه نان سبوس دار، روغن زیتون، وینگرت یا سس تجاری ایتالیایی و ۱ سینه مرغ.

استخوان گوشت سینه مرغ را جدا کرده و به صورت مکعبی برش دهید. مرغ را در ماهیتابه با ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون با پوست سرخ کنید. بعد از پخت پوست آن را جدا کنید. همچنین می توانید در حین تفت دادن گوشت سیر ریز شده و نمک اضافه کنید.

سبزی ها را خرد کرده و با دست برگ های کاهو را جدا کنید. در یک کاسه بزرگ مخلوط کرده و با قاشق چوبی هم بزنید. ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با ۳ قاشق غذاخوری سرکه یا سس ایتالیایی مخلوط کنید و روی سبزیجات بریزید. انگور را با مکعب های مرغ پخته شده روی آن اضافه کنید. این باعث می شود یک خدمت. این غذای آسان را می توان تنها در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تهیه کرد.

۲. گوشت گاو و کلم بروکلی

غذاهای آسان مانند این را می توان با استفاده از مواد زیر تهیه کرد: ۱۲ اونس فیله بدون چربی، ۱ فنجان بروکلی، نمک، سس سویا، روغن زیتون، فلفل شیرین و سیر. گوشت را به مکعب های کوچک برش دهید و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه در مخلوط سیر و سس سویا قرار دهید. با دستان خود سر کلم بروکلی را به قطعات کوچک خرد کنید. فلفل دلمه ای را خرد کنید.

گوشت را با ماریناد در یک ماهیتابه عمیق بپزید. در حین تفت دادن مقداری نمک، روغن زیتون و فلفل به آن اضافه کنید. زمانی که گوشت گاو تقریباً به اندازه متوسط ​​​​پخت، ماریناد را آبکش کنید و سپس کلم بروکلی را اضافه کنید. پخت را به مدت ۵ دقیقه ادامه دهید و سپس همه چیز را به یک بشقاب تمیز منتقل کنید. این باعث می شود یک خدمت. همه چیز برای این غذای آسان تنها ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.

۳. فیله ماهی با لیمو

برای این غذای سریع و آسان به مواد زیر نیاز دارید: فیله ماهی خامه دوری (۱۲۵ گرم)، کره بدون چربی، ۱ عدد لیمو، شکر، نمک، سیر، فلفل و روغن زیتون.

فیله ماهی را با مالیدن مقداری نمک و فلفل سیاه روی گوشت آماده کنید. نصف قاشق چایخوری نمک و نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه کافی است. یک ماهیتابه را با حرارت دادن ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون به مدت ۳ دقیقه آماده کنید. با روغن گرم شده، ۱/۲ قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید و آب لیمو را فشار دهید تا همه چیز مخلوط شود. فیله ماهی خامه دوری را روی ماهیتابه قرار دهید تا دم بکشد. سیر ریز شده را بعد از ورق زدن فیله ها اضافه کنید تا طرف دیگر هم بپزد. یک تکه کوچک کره بدون چربی به ماهی اضافه کنید و قبل از انتقال آن به یک بشقاب تمیز، ۳۰ تا ۶۰ ثانیه به پخت ادامه دهید. این باعث می شود که یک وعده غذا بخورد و به لیست وعده های غذایی آسان اضافه شود. تکمیل همه چیز فقط ۱۵-۲۰ دقیقه طول می کشد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر