چرا دوچرخه سواری یک تمرین سرگرم کننده است؟

اگر ورزشگاه رفتن را یک ورزش خشک می‌دانید، ممکن است بخواهید دوچرخه‌سواری در فضای باز را امتحان کنید. دوچرخه سواری در مقایسه با ورزش در باشگاه، سرگرم کننده تر است. هنگام دوچرخه‌سواری، از تغییر محیط اطراف خسته نمی‌شوید و در مسیر دوچرخه‌سواری انتخابی خود حرکت می‌کنید. در حالی که، در ورزشگاه، شما با همان دیوارها و تجهیزات گیر کرده اید. جای تعجب نیست که برخی افراد ادامه ورزش در باشگاه را دشوار می دانند. تنوع بیشتری در تجربه دوچرخه سواری وجود دارد.

افراد بیشتری در واقع به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن خود به دوچرخه سواری می پردازند زیرا این یک ورزش کم تاثیر و سرگرم کننده تر است. به عنوان یک تمرین کم تاثیر، روی مفاصل آسان است و بنابراین آن را به یک تمرین راحت تبدیل می کند. این بدان معنا نیست که شما آن را از بین نخواهید برد. در واقع دوچرخه سواری به اندازه دویدن کالری می سوزاند. هنگامی که با سرعت متوسط ​​دوچرخه سواری می کنید، می توانید تقریباً ۶۵۰ کالری در یک ساعت بسوزانید.

همانطور که برای کاهش وزن رکاب می زنید، استقامت و قدرت خود را افزایش می دهید و عضلات اصلی پاها، بازوها و شکم را به شما می دهد و بدنی خوش فرم را به شما می دهد.

دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش هوازی، ماهیچه های قلب و ریه را تقویت می کند و امکان انتقال اکسیژن در بدن را فراهم می کند و آمادگی قلبی عروقی شما را بهبود می بخشد. این همچنین به کاهش فشار خون کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

دوچرخه سواری ورزش خوبی است که نیاز به مهارت خاصی ندارد. با این حال، به عنوان یک مبتدی، ممکن است بخواهید دوچرخه سواری خود را در حیاط خلوت خود تمرین کنید تا زمانی که مطمئن شوید که آن را در جاده ببرید. ممکن است فقط به کمی تمرین نیاز داشته باشید زیرا به احتمال زیاد قبلاً در کودکی دوچرخه سواری کرده اید و وقتی این مهارت را آموختید، آن را فراموش نخواهید کرد.

مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید در صورت تصمیم به استفاده از دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش جایگزین نسبت به روتین های باشگاه، در نظر بگیرید و به خاطر بسپارید.

· ممکن است بخواهید بررسی کنید که آیا دوچرخه ای که استفاده می کنید برای راحتی رانندگی با شما مناسب است یا خیر.

· توصیه می شود مسیر خود را برنامه ریزی کنید و با قوانین دوچرخه در منطقه خود آشنا باشید.

اول ایمنی. ممکن است بخواهید قبل از رفتن به بیرون برای سواری لاستیک ها و خرابی های خود را بررسی کنید.

با پوشیدن لباس روشن برای جلوگیری از تصادف در جاده برای سایر رانندگان قابل مشاهده باشید.

کلاه خود را فراموش نکنید

وقتی با یک برنامه غذایی سالم همراه باشد، دوچرخه سواری می تواند به شما کمک کند تا این پوند اضافی را در حالی که از یک تمرین خوب و مفرح لذت می برید کم کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر