چگونه از چانه دوتایی خلاص شوم


چگونه از شر چربی های چانه خلاص شویم

ترفندهایی برای جلوگیری از دو چانه و چگونگی خلاص شدن از شر چربی چانه
ترفندهایی برای از بین بردن چربی چانه

دلایل متعددی در پشت ظاهر دو چانه وجود دارد و همیشه به دلیل اضافه وزن نیست. بسیاری از عوامل دیگر مانند ژنتیک، سن و موقعیت می توانند در ایجاد این بیماری نقش داشته باشند. ما در این وبلاگ در مورد چگونگی خلاص شدن از شر دو چانه صحبت خواهیم کرد.

بنابراین چه درمانی برای دو چانه در دسترس است؟

دو گزینه برای این وجود دارد، یکی درمان جراحی و دیگری درمان غیر جراحی.

روش های جراحی عبارتند از:

• لیپوساکشن چانه. چربی اضافی زیر چانه با این جراحی از بین می رود.
• ساب منتوپلاستی عملی است که در آن پشت سر برداشته می شود. این روش لیپوساکشن چانه را با سفت شدن عضلات از طریق برش های کوچک زیر چانه ترکیب می کند.
• لیفت گردن. چروک پایین روشی است که شامل برداشتن پوست اضافی یا سفت کردن ماهیچه های پوست گردن برای ایجاد ظاهری تراشیده شده به صورت است.

روش غیر جراحی:

این شبیه به ورزش منظم و ایجاد یک اصلاح ساده در سبک زندگی است. بیایید با تمرینات شروع کنیم. خبر بد این است که هیچ مطالعه علمی خاصی برای اثبات مفید بودن این تمرینات در کاهش ظاهر دو چانه انجام نشده است. با این حال، شواهد حکایتی برای حمایت از آنها وجود دارد.

تمرینات:

این تمرینات برای تقویت و تقویت ماهیچه ها و پوستی که بین گردن و فک قرار دارند طراحی شده اند. یک بار در روز، این شش مرحله را دنبال کنید. قبل از شروع، گردن خود را تا حد امکان به آرامی بچرخانید، ۵ ثانیه نگه دارید و سپس چرخش را دوباره شروع کنید. حداقل ۵ بار از هر دو طرف تکرار کنید.

۱. برای شروع، به پشتی صندلی خود تکیه دهید و به سقف خیره شوید. در حالی که فک پایین خود را به سمت جلو فشار می دهید تا کشش زیر چانه خود را احساس کنید، ۱۰ تکرار نگه دارید. با شل کردن فک سر خود را به حالت خنثی برگردانید. این کار باید ده بار انجام شود.

۲. یک توپ کوچک یا جسم استوانه ای را زیر چانه خود قرار دهید و حدود ۲۵ بار فشار دهید.

۳. با چرخاندن سر به عقب نگاه خود را به سقف برگردانید. لب های خود را ۱۵ بار پلک بزنید انگار که سقف را می بوسید، مطمئن شوید که ناحیه زیر چانه به خوبی کشیده می شود. پس از اتمام کار، سر خود را به حالت اولیه برگردانید.

۴. زبان خود را تا جایی که می توانید به بیرون دراز کنید و در حالی که مستقیم به جلو نگاه می کنید، آن را به سمت بینی بلند کنید. قبل از رها کردن ۱۰ ثانیه نگه دارید و ۱۰ بار تکرار کنید.

۵. در حالی که سر خود را به عقب خم کرده اید به سقف نگاه کنید. زبان شما باید به سقف دهان فشار داده شود. قبل از رها کردن ۵ تا ۱۰ ثانیه نگه دارید و ۱۰ بار دیگر تکرار کنید.
۶. سر خود را به سمت راست بچرخانید و فک پایین خود را به سمت جلو حرکت دهید، سپس سر خود را به عقب متمایل کنید و به بالا نگاه کنید. ۵ بار در سمت راست و چپ تکرار کنید و هر بار حدود ۱۰ ثانیه نگه دارید.
همچنین باید به صورت هفتگی ورزش کنید، در مجموع ۱۵۰ دقیقه فعالیت با شدت متوسط ​​یا ۷۵ دقیقه ورزش با شدت شدید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/