چگونه به کاهش وزن دائمی دست یابیم

تعداد فست فودها رو به افزایش است و دور کمر ما هم همینطور. فکر می‌کنید با تعداد باشگاه‌های سلامت و غذاهای دوستدار کربوهیدرات موجود، اصلاً مشکلی برای وزن وجود ندارد.

چاقی سریعتر از علف های هرز رشد می کند. میلیون ها برنامه رژیم غذایی و قرص های رژیمی برای انتخاب وجود دارد. در هر زمان تلویزیون را روشن کنید و با بازاریابی infomercial جدیدترین دستگاه ورزشی بمباران می شوید که موفقیت یک شبه شما را تضمین می کند.

مطمئناً، ایده همه این تبلیغات بر کاهش وزن متمرکز است، اما در مورد چگونگی دستیابی به کاهش وزن واقعی و دائمی صحبت نمی کنند. کاهش وزن واقعی ترکیبی از سلامتی و تندرستی است و در تعادل تغذیه و ورزش ایجاد می‌شود، نه یک قرص یا تکه‌ای از آلومینیوم که به شما «عضلات شکمی» می‌دهد. کاهش وزن واقعی کاهش چربی بدن و حفظ و حتی ساختن بافت عضلانی بدون چربی است.

اکثریت مردم در مورد چگونگی خلاص شدن از چربی بدن خود کاملاً سردرگم هستند. تبلیغات مجلات و آگهی های بازرگانی شما را در تاریکی نگه می دارد. هرچه گیج تر باشید، احتمال خرید آخرین محصول آنها بیشتر می شود. آیا این شما را عصبانی نمی کند؟ از اینکه به شما دروغ می گویند خسته نشدید؟

کاهش وزن موفقیت‌آمیز، واقعی و دائمی آنقدرها هم سخت نیست که چند اصل اساسی را درک کرده و آنها را به درستی اجرا کنید. اصول اولیه تغذیه و ورزش است. بله، به همین سادگی است.

تغذیه چیزی است که بدن ما را برای عملکرد، عضله سازی و کاهش چربی تغذیه می کند. اگر تغذیه شما مرتب نباشد، هرگز در کاهش وزن واقعی یا دائمی موفق نخواهید بود.

تغذیه برای کاهش وزن دائمی

تغذیه، پوشش جدید کم کربوهیدرات یا ساندویچ دوستدار کربوهیدرات در گوشه‌ای نیست. هر چقدر هم که این خوراکی های کم کربوهیدرات آب ریز، چشم نواز و خوش طعم به نظر می رسند، این فقط یک اشتباه در تغذیه واقعی است. من شخصاً می توانم تضمین کنم که با مصرف مداوم اقلام دوستدار کربوهیدرات، مقدار قابل توجهی از چربی بدن را از بین نخواهید برد. چنین غذاهایی هر چند وقت یکبار خوب هستند، اما آنها را جزء اصلی برنامه تغذیه خود قرار ندهید. غذای واقعی را انتخاب کنید. آنچه را که مادر طبیعت برای شما در نظر گرفته است بخورید.

ورزش برای کاهش وزن دائمی

ورزش دومین جنبه کاهش وزن واقعی و دائمی است. این صرفاً یک تمرین پراکنده نیست، بلکه یک برنامه دقیق از کاری است که به طور مداوم انجام خواهید داد. این نباید طولانی، طولانی، یا ساعت ها با شدت شدید باشد. کلید ورزش ثبات، تنوع و پیشرفت است.

ورزش به دو شکل هوازی و بی هوازی است و هر دو باید برای کاهش وزن واقعی و دائمی گنجانده شوند. با گنجاندن هر دو شکل، می توانید متابولیسم خود را افزایش دهید، ماهیچه های بدون چربی بسازید، چربی بدن را بسوزانید و اینچ را کاهش دهید، از این رو در آن شورت تابستانی جذاب قرار می گیرید.

نتیجه گیری در مورد کاهش وزن دائمی

در پایان، اصول اولیه را نادیده نگیرید و برای رسیدن به اهداف خود به راه های کوتاه تکیه کنید. شما آنچه را که در آن قرار داده اید بیرون می آورید. تصمیم بگیرید، اهدافی را یادداشت کنید و ضرب الاجل تعیین کنید. روی پیشرفت تمرکز کنید و به پیشروی ادامه دهید و برنده خواهید شد!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر