چگونه در یک هفته ۱۰ پوند وزن کم کنیم – ۳ افسانه در مورد کاهش چربی که باید بدانید

مردم چاق تر می شوند. حقیقت این است که بین سال های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۹، بر اساس تجزیه و تحلیل اخیر چاقی، دور کمر همچنان در حال افزایش است. مرکز پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت در آتلانتا کشف کرد که اندازه کمر زنان امروزی تقریباً به اندازه کمر مردان ۱۵ سال پیش است.

در اینجا برخی از افسانه های کاهش وزن وجود دارد که اکثر مردم نمی دانند. کاهش وزن ۱۰ پوندی در یک هفته کار سختی نیست اما باید راه درست انجام آن را بدانید. افسانه هایی در مورد کاهش وزن وجود دارد که من از مردم می شنوم.

۱. کاهش وزن افزایش وزن را متوقف می کند

بسیاری از مردم بر این باورند که اگر بتوانند وزن خود را کاهش دهند، می توانند از افزایش وزن بدن خود جلوگیری کنند. این کاملا درست نیست زیرا موارد زیادی وجود دارد که افراد با شروع دوباره به خوردن غذاهای ناسالم وزن خود را کاهش می دهند و دوباره وزن خود را اضافه می کنند. در طول فعالیتم به عنوان مربی شخصی، موارد زیادی از این قبیل برای شاگردانم اتفاق افتاده است.

۲. کربوهیدرات بد

درست است که برخی از تاکسی ها بد هستند، اما اینکه می گویند باید به هر قیمتی از همه کربوهیدرات ها اجتناب کنید، به سادگی اشتباه است. کربوهیدرات های فرآوری شده مخصوصاً اگر آنها را در عصر بخورید مضر هستند، اما خوردن آنها دو بار در طول هفته قبل از ساعت ۷ صبح اشکالی ندارد.

همچنین باید بین کربوهیدرات های فرآوری شده و کربوهیدرات های کامل غذا تمایز قائل شوید. خوردن کربوهیدرات های کامل غذا در صبح زود می تواند برای بدن شما مفید باشد زیرا انرژی و قدرت بیشتری به شما می دهد. سعی کنید از کربوهیدرات های بد موجود در شکر اجتناب کنید و آنها را با کربوهیدرات های خوب سبزیجات و میوه های برگ سبز جایگزین کنید.

۳. کاهش کالری می تواند منجر به کاهش وزن طولانی مدت شود

در واقع، کاهش کالری اغلب منجر به افزایش وزن در دراز مدت می شود. یک لحظه به خود فرصت دهید تا در مورد واقعیت چیزی که به عنوان “تعادل انرژی” شناخته می شود فکر کنید و به راحتی خواهید دید که این درست است. تعادل انرژی اصطلاحی است که سیستم‌های زیادی را که بدن شما برای تنظیم میزان انرژی (یا غذا) می‌خورید، توصیف می‌کند. اگر ورزش نکنید و غذای سالم نخورید، کاهش کالری ممکن است به شما در سوزاندن چربی های شکم کمکی نکند.

۴. چگونه در یک هفته ۱۰ پوند وزن کم کنیم بدون اینکه غذاهای بد را کنار بگذاریم

تقریباً غیرممکن است که در یک هفته ۱۰ پوند وزن کم کنید بدون اینکه روش غذا خوردن خود را تغییر دهید. بسیاری از مردم می خواهند سریع وزن کم کنند اما نمی توانند در برابر سیب زمینی سرخ کرده یا شیرینی ها مقاومت کنند. بدن شما به نحوه غذا خوردن، غذایی که می خورید و مقدار غذاهایی که مصرف می کنید عادت کرده است. بهترین راه برای تغییر بدن، تغییر غذا است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر