چگونه در ۵ مرحله ساده چربی شکم را از بین ببریم

در طول سفر کاهش وزن خود، متوجه خواهید شد که چربی اطراف شکم شما سرسخت ترین تغییر را دارد. در واقع، همیشه آخرین چیزی است که می رود. طعنه آمیز این است که اکثر مردم معمولاً با هدف گرفتن سیکس پک یا داشتن شکم صاف در تابستان به باشگاه می روند. با این حال، هنگامی که برای چند هفته تمرین می‌کنند، متوجه می‌شوند که از بین بردن چربی‌های شکم تنها به این نیست که هفته‌ای دو بار به باشگاه بروید و سپس هر چه می‌خواهید بخورید. از دست دادن چربی شکم می تواند بسیار سرسخت باشد. اما همه چیز از دست نرفته است؛ در اینجا یک راهنمای اساسی در مورد چگونگی کاهش چربی شکم در ۵ مرحله ساده آورده شده است.

۱. دویدن

دویدن بدترین دشمن چربی شکم است. در واقع، این یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن سریع چربی شکم است. دویدن به جای تمرکز بر یک قسمت خاص بدن، تمام عضلات بدن شما را تمرین می دهد. دویدن به طور کلی به شما کمک می کند لاغر شوید. همچنین یک تمرین هوازی خوب است. با این حال، به دلیل شدت آن، قبل از شروع دویدن برای کاهش وزن، توصیه می شود با پزشک خود مشورت کنید. خوبی دویدن این است که به هیچ وسیله ای نیاز ندارد و هرکسی می تواند آن را انجام دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آهسته شروع کنید. بین راه رفتن سریع و آهسته دویدن متناوب کنید، سپس زمانی که به اندازه کافی راحت هستید، دویدن را به آرامی ترکیب کنید.

۲. تمرینات کامل بدن

برای اینکه بتوانید در سفر کاهش وزن خود به حداکثر نتایج برسید، بهتر است بر روی تمریناتی تمرکز کنید که چربی را در کل بدن شما می سوزاند نه تمریناتی که فقط قسمت خاصی از بدن را هدف قرار می دهد. به عبارت دیگر، با انجام تمرینات کامل بدن بر خلاف آن، به حداکثر نتایج می رسید

انجام تمرینات شکم به تنهایی تمرینات فشرده شدید به شما کمک می کند تا چربی را از سراسر بدن از جمله شکم خود بسوزانید. همچنین، ترکیب ایروبیک با تمرینات قدرتی به شما کمک می کند تا آن شکم صاف را خیلی سریعتر به دست آورید.

۳. از شکر اضافه خودداری کنید

قندهای اضافه شده ممکن است دلیلی باشد که با وجود اینکه مرتباً به باشگاه می روید، هنوز آن دسته های عاشقانه را دارید. سعی کنید مصرف قندهای اضافه شده خود را به حداقل برسانید زیرا این قندها مستقیماً به کربوهیدرات هایی هضم می شوند که مازاد آن به عنوان چربی شکم ذخیره می شود. الکل اینجا هم دوست شما نیست. بنابراین، دفعه بعد که برای خرید بیرون می روید، به برچسب های مواد غذایی بیشتر توجه کنید و از هر چیزی که قند اضافه کرده است دوری کنید. همانطور که مادر طبیعت در نظر داشت هر جا که می توانید غذاهای طبیعی بخورید.

۴. از غذاهای تصفیه شده اجتناب کنید

غذاهای تصفیه شده به همان اندازه خطرناک هستند (اگر نه خطرناک تر) به عنوان شکر اضافه شده. بیشتر مواد غذایی که به شدت فرآوری شده اند دیگر ارزش غذایی زیادی ندارند. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که در بدن شما به “آشغال” تبدیل می شوند. این غذاها همچنین به طور کلی مملو از کلسترول هستند که عامل اصلی چربی شکم است

۵. مراقب کربوهیدرات های خود باشید

اگر غذای روزانه شما همیشه شامل یک کیسه سیب زمینی سرخ کرده یا یک آب نبات است، وقت آن است که در استراتژی کاهش وزن خود تجدید نظر کنید. تمام کالری های بیش از حد در نهایت به عنوان چربی در بدن شما ذخیره می شود. بنابراین، برای نتایج سریع‌تر، مصرف کربوهیدرات‌های خود را پیگیری کنید. دقت کنید که مقدار مصرفی شما کمتر از مقدار مصرفی شما باشد. برای بهره مندی مطلوب، نسبت پروتئین های بدون چربی را در رژیم غذایی خود افزایش دهید.

چربی شکم گاهی اوقات می تواند بسیار لجباز باشد. با این حال، این ۵ مرحله ساده برای کاهش چربی شکم می تواند به شما کمک کند تا به هدف خود برای دستیابی به شکمی صاف نزدیک شوید. همیشه غذاهای سالم بخورید و به طور منظم ورزش کنید. مصرف غذای خود را کنترل کنید و اهداف غیر واقعی را تعیین نکنید. از غذاهای پرکالری مانند شکر اضافه شده خودداری کنید و چربی شکم شما باید آب شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر