چگونه میل به غذا را کاهش دهیم و وزن کم کنیم

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که وزن زیادی اضافه کرده و نیاز به کاهش مجدد داشته باشید؟ من سعی کردم رژیم بگیرم، مقدار غذایی که می خوردم را کم کنم، اما فایده ای نداشت زیرا الان هوس شکلات تخته ای در کمد را داشتی. شما در درون می جنگید، ناامید از غلبه بر خواسته ها، اما فایده ای ندارد. بالاخره تسلیم تکه شکلات می شوید و بعد از آن واقعاً احساس گناه می کنید.

میل به غذا چیزی است که همه افراد هنگام رژیم گرفتن با آن مواجه می شوند و ولع خوردن غذاهای شیرین به ویژه قوی است. بسته به شرایط شخصی و جسمانی شما دلایل زیادی برای این وجود دارد. با این حال، این مقاله چند مرحله ساده را پوشش می دهد که به شما در کاهش این امر کمک می کند. در اصل، ما در مورد مفهوم اعتدال، مفهوم تنظیم قند در بدن صحبت می کنیم و اینکه چگونه می توانید از درک خود از این مفاهیم برای کاهش وزن استفاده کنید.

اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. آیا خوردن یک تکه شکلات چاق می کند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس چیزی بسیار مهم را از دست داده اید. در واقع پاسخ منفی است، خوردن یک شکلات شما را چاق نمی کند. خوردن مداوم ده تکه شکلات در روز شما را چاق می کند. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که باید اعتدال را رعایت کنید، و این می‌تواند به شما کمک کند تا هوس غذایی خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. خوردن گهگاهی شکلات می تواند چیز خوبی باشد و همچنین ممکن است به کاهش این هوس کمک کند. فقط هر روز یک عدد نخورید. شاید ماهی یکبار؟

مورد بعدی این است که ممکن است تنظیم نامناسب قندی که از بدن شما عبور می کند وجود داشته باشد. این منجر به احساس هیپوگلیسمی و میل به خوردن قند بیشتر می شود که باعث افزایش وزن زیادی می شود. توت ها گیاهان بسیار خوبی هستند که می توانند به شما در تنظیم قند در بدن و کاهش وزن کمک کنند. به ویژه، ممکن است بخواهید در حالی که بیرون نشسته اید و در حال استراحت هستید، مقداری چای تمشک بخرید و بنوشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر