چگونه همراه با خماری خود بدون وزن بخوابید

شما می توانید روزانه یک پوند وزن کم کنید بدون اینکه هیچ عارضه ای نداشته باشید.

شما هم احساس تندرستی، درخشان‌تر، سالم‌تر و پرانرژی‌تر خواهید داشت.

چگونه؟ با استفاده از زیست شناسی که حیوانات در خواب زمستانی استفاده می کنند.

خرس های گریزلی در این کار فوق العاده هستند. جوجه تیغی ها بسیار خوب هستند و گورکن ها عالی هستند. آنها از زیست شناسی هوشمندانه خود برای بهترین استفاده از زمستان استفاده می کنند. مانند آنها، ما می توانیم از آن ماه های طولانی، خشک و افسرده زمستان استفاده کنیم تا بدنمان بهتر کار کند! شما چند سنگ سبک تر به چشمه می آیید، احساس عالی و جوان تر به نظر می رسید – در واقع به شکل مثبتی شکوفا می شوید.

این مطمئن است. گارانتی چدن. اگر از این رژیم ساده زندگی پیروی کنید، می توانید یک پوند در روز کم کنید. نیازی نیست که به باشگاه بپیوندید یا تا حد وقفه عرق کنید. شما نیازی به ترک خوردن کربوهیدرات ندارید یا دیگر هرگز کره را لمس نکنید.

در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به جای مخالفت با بدن خود، با آن کار کنید.

اگر تا به حال احساس کرده‌اید که دوست دارید تمام زمستان را در یک لانه راحت بخوابید، لطفاً ادامه دهید، زیرا در اسکاتلند، ما کاملاً مطمئن هستیم که رژیم نهایی سبک زندگی را به وجود آورده‌ایم: خواب زمستانی رژیم غذایی (مایک و استوارت مک اینز با مگی استانفیلد، مطبوعات سوغات ۷.۹۹ پوند).

مانند بسیاری از موارد در زندگی از کپک آبی روی نان که الکساندر فلمینگ را به کشف پنی سیلین سوق داد تا رژیم GI تشخیص دهد که چگونه غذاهایی که هضم آنها طولانی تر است پایدارتر و کمتر چاق کننده هستند، رژیم خواب زمستانی آنقدر واضح است که هیچ کس آن را ندیده است.

مایک مک اینز، یکی از نویسندگان و داروسازان، می گوید: “زیست شناسی برای سال ها به صورت ما خیره شده است، اما متخصصان تغذیه به آن توجه نکرده اند.” “آنها فقط نمی خواهند قایق تکان بخورد و ما با این منطقه راحتی روبرو شده ایم. ما بدن را تشویق می کنیم تا از چربی سوزی داخلی خود استفاده کند. ما می گوییم به دلیل مهندسی دقیق انسان، سیستم خود را بهینه کنید. بدن “بدن با شکوه است!”

وقتی حیوانات برای زمستان می خوابند، خود را آماده می کنند. آنها به درستی آن گودال زیبا را دریافت می کنند و مطمئن می شوند که محیط دنج و راحت است، اما قبل از این همه کار خانه، چاق می شوند. آنها تعداد زیادی اجناس کمد فروشگاهی را برای زندگی در فصل سرد می چینند. تفاوت آنها با ما در این است که آنها غذا را روی خودشان و در بدن خودشان ذخیره می کنند.

برای ماه‌ها، در حالی که نفس‌های خوب و آهسته و پیوسته می‌کشند و اصلاً ورزش نمی‌کنند، با چربی ذخیره شده زندگی می‌کنند. همه ما آن را در مدرسه یاد گرفتیم، اما شاید به پیامی که طبیعت هوشمند برای ما دارد فکر نکردیم.

البته بیوشیمی زیادی در حال انجام است و ما نمی‌خواهیم شما را خسته کنیم یا با علم کورتان کنیم. علاوه بر این، نیازی نیست. ارکان اصلی رژیم خواب زمستانی ساده هستند:

o عسل: غذای خدایان. درست از آن ریاضیدان قدیمی، فیثاغورث، در سال ۵۸۰، ما می دانیم که این چیزهای خاصی است. چیزی که در مورد آن وجود دارد این است که این تنها غذایی است که مولکول های گلوکز و فروکتوز را کاملاً به روش درست ترکیب می کند تا با سوخت رسانی به کبد، سوخت برای مغز شما فراهم کند.

با داشتن مغزی شاد و تغذیه شده، بقیه بدن شما می‌تواند به انجام تمام آن کارهای تعمیر و نگهداری ضروری مانند بازسازی پوست، استخوان‌ها، موها، ناخن‌ها، ماهیچه‌ها، اندام‌ها، اعصاب، خون و غیره ادامه دهد. و برای انجام این همه کار سخت چه فایده ای دارد؟ بله، ذخایر چربی شما! اما فقط تا زمانی که کبد و مغز شما شاد باشند. ادامه مطلب را بخوانید…

o تغذیه سالم: بله، می دانیم که قبلاً آن را شنیده اید، اما بارهای سرخ شده مریخ و پیتزاهای ماهی و چیپس راهی برای سلامتی و قد باریک نیستند. آنچه را که دوست دارید بخورید اما گزینه های خود را محدود نکنید و مطمئن شوید که تعادل خوبی از غذاهای ضروری دریافت می کنید.

o خواب زمستانی: قبلاً توضیح داده ایم که چرا خواب زمستانی اهمیت دارد، اما یک جزء حیاتی دیگر وجود دارد: خواب. هنگامی که می خوابیم، مانند حیوانات، از ذخایر چربی خود زندگی می کنیم، اما فقط تا زمانی که کبد و مغزمان به خوبی تغذیه شود. خواب زمستانی مانند خوابیدن نیست، اما عوامل مشترکی وجود دارد.

آن خرس باهوش وارد حالت ویژه زمستانی می‌شود که در آن سوخت مخصوصی را ذخیره می‌کند تا مغزش را تغذیه کند و ما انسان‌ها می‌توانیم به همان اندازه باهوش باشیم اگر شب‌ها به خودمان سوخت بدهیم تا از ذخایر چربی خود برای انرژی استفاده کنیم. هیچ یک از ما هرگز بیش از چند دقیقه به کما نرسیده ایم. بدن ما یک ترکیب شیمیایی بسیار دقیق و بسیار کارآمد دارد و اگر آن را ناراحت کنیم، به معنای واقعی کلمه زندگی خود را به خطر می اندازیم.

مغز ما بزرگترین مصرف کننده سوخت ماست و این اندامی است که باید ادامه دهد تا ما را زنده نگه دارد. ما می‌توانیم هضم، گرما، ورزش، گفتار و بسیاری از عملکردهای غیر ضروری دیگر را خاموش کنیم، اما بدون عملکرد مغز، در عرض چند ثانیه می‌میریم. بنابراین اطمینان از تغذیه مغز در طول خواب به همان اندازه حیاتی است که در وهله اول مطمئن شویم که خوابی با کیفیت داریم. شما می توانید این کار را با تامین سوخت کبد با عسل قبل از خواب انجام دهید. تنها در این صورت است که می توانیم از بیولوژی انسانی خود برای سوزاندن ذخایر چربی برای بهبودی خود استفاده کنیم.

o هورمون ها: چیزهای پیچیده، هورمون ها، اما اساساً موارد مفید و خطرناک وجود دارد. خطرناک‌ها ما را تحت فشار قرار می‌دهند، ما را به وحشت می‌اندازند، عرق می‌کنیم، کابوس می‌بینیم و صبح‌ها احساس نابودی می‌کنیم.

ما این هورمون های آدرنال را زمانی تولید می کنیم که مغزمان در مورد سوخت دچار وحشت می شود: “به من غذا بده!” مغز شما فریاد می زند “بدون سوخت!” جگر شما پاسخ می دهد زیرا از زمان چای چیزی نخورده اید. به مغزتان دستور می‌دهد: «هم‌اکنون مقداری دریافت کنید!»، بنابراین شروع به پمپاژ هورمون‌های آدرنال می‌کنید و ماهیچه‌هایتان را تجزیه می‌کنید تا سوخت قابل استفاده برای کبدتان آزاد شود تا مغزتان را تغذیه کند.

این خواب آرام بخش نیست و به این معنی است که نمی توانید ذخایر چربی خود را بسوزانید تا تمام کارهایی را که برای ساختن پوست و استخوان جدید انجام می شود، انجام دهید.

o مقاومت قهرمانانه: شما می توانید همراه با ورزش مقاومتی به این روند کمک کنید. این بدان معنی است که شما تصمیم می گیرید مقاومت ملایمی را در فشار و کشیدن انجام دهید. با تردمیل نکوبید تا زمانی که صورتتان قرمز شود و عرق کنید (که بیش از نیم اونس چربی در ساعت نمی سوزاند)، اما به آرامی و مکرر وزنه ها را حرکت دهید که سرعت سوزاندن ذخایر چربی را افزایش می دهد. در شب بدون تولید هورمون استرس.

این ضروری نیست، اما به همه چیز کمک می کند و به خوبی در ضریب توانایی انجام هر کسی صرف نظر از سطح آمادگی کلی آنها است. بیرون آوردن یک قوطی لوبیا از کمد شروع خوبی است. یوگا، پیلاتس، دوچرخه سواری و ورزش روی زمین همگی کارهای مقاومتی هستند زیرا از وزن بدن شما برای کارکردن سیستم شما استفاده می کنند.

اکثر رژیم‌های غذایی که همه ما از آنها استفاده کرده‌ایم، بر اساس حذف برخی غذاها یا گروه‌های غذایی است. رژیم اتکینز کربوهیدرات ها را حذف می کند. رژیم ترکیبی اصرار دارد که فقط انواع خاصی از غذا را با هم بخوریم. رژیم های ماکروبیوتیک تمام انواع مواد غذایی را حذف می کنند. حتی رویکرد GI شامل حذف انواع خاصی از غذا است.

ما می گوییم آن را با یک نمک! بدن ما به انواع مختلف غذا در یک رژیم غذایی متعادل نیاز دارد. ما طرفدار همبرگر و چیپس در روز نیستیم، اما نمی‌گوییم هرگز نمی‌توانید از غذای آماده لذت ببرید. در عوض ما به شما می گوییم که با بدن خود کار کنید، نه علیه آن. بدن شما بهترین دوست شماست و اگر با آن مهربانانه رفتار کنید، هرگز ناامیدتان نخواهد کرد. اگر از آن سوء استفاده کنید، آنگاه به طرز قابل‌توجهی از بین می‌رود!

بنابراین اطمینان حاصل کنید که کبد شما شب و صبح با یک قاشق غذاخوری عسل تغذیه می کند، معقولانه غذا بخورید تا بدن بقیه کارها را برای شما انجام دهد.

با ایجاد برخی از کارهای مقاومتی، پروژه را موفق تر کنید. بدون آن همچنان کار می کند، اما ۲۰ دقیقه سه بار در هفته سرعت سوزاندن چربی در طول شب را دو برابر می کند. این کتاب تمرینات ساده و بدون باشگاه را ارائه می دهد یا می توانید از پیلاتس، یوگا، دوچرخه سواری و شنا به عنوان جایگزین استفاده کنید.

خسته شده!

شب و صبح با یک قاشق غذاخوری عسل، کبد و مغز را شاد نگه دارید. می توانید آن را مستقیماً از قابلمه، در یک نوشیدنی داغ یا در یک اسموتی یا نوشیدنی مبتنی بر ماست مصرف کنید. این کتاب شامل پیشنهاداتی برای این موارد است. هر روز باید دو لیتر آب بنوشید.

گزینه های منوی بیشتری در رژیم خواب زمستانی وجود دارد، اما اینها شما را شروع می کنند.

صبحانه ها

۲۰۰ میلی لیتر آب سیب

۱۲۰ گرم موسلی شیرین شده با یک قاشق غذاخوری عسل

۲۰۰ میلی لیتر شیر نیمه چرب

یا

۲۰۰ میلی لیتر آب گوجه فرنگی

۲۰۰ گرم فرنی تهیه شده با ۲۰۰ میلی لیتر شیر نیمه چرب

یک قاشق غذاخوری عسل

یک عدد تخم مرغ آب پز

دو راشیر بیکن کبابی بدون چربی

یک تکه نان سبوس دار، برشته شده

یا

۲۰۰ گرم سالاد میوه مخلوط سیب و پرتقال

یک قاشق غذاخوری عسل

یک تکه نان کامل، برشته شده

یک عدد تخم مرغ آب پز یا همزده

اواسط صبح

انتخاب از:

یک مشت کوچک آجیل / دانه / میوه خشک

یک تکه از (هر) میوه

چند میان وعده نان سبوس دار

یک نوار چند دانه حاوی عسل

ناهار

ساندویچ های خود را درست کنید! ارزان تر و سالم تر است. اگر بتوانید ۱۰ دقیقه در جایی چرت بزنید، متوجه خواهید شد که بعد از ظهر شما را متحول می کند.

انتخاب از:

۲۰۰ میلی لیتر آب پرتقال تازه

دو تکه نان سبوس دار با فیلینگ ماهی تن و سالاد جانبی قارچ کبابی، موشک و خیار

یک تکه میوه به انتخاب شما

یا

۲۰۰ گرم سالاد میوه از قسمت های سیب و پرتقال

۱۲۰ گرم برنج باسماتی با ژامبون بدون چربی و سالاد گوجه فرنگی، لوبیا قرمز و کلم سفید خلال شده خام

یک نوار مولتی دانه (بدون شکر اضافه شده)

یا

۲۰۰ میلی لیتر آب تازه فشرده از هر نوع

دو تکه نان سبوس دار با مرغ بدون چربی و بیکن کبابی همراه با سالاد برگ، خیار، گوجه فرنگی و ۴ عدد خرمای تازه

زمان آبی اول: با تمام شدن کار

این زمانی از روز است که احتمالاً در پایین ترین سطح خود هستید. ارزش این را دارد که در مسیر قطار، در حین پیاده روی یا در ماشین، کمی شارژ داشته باشید.

انتخاب از:

یک بسته کوچک بادام زمینی بو داده خشک

یک موز

یک مشت سبزیجات خام مخلوط شده

دو عدد نان ترد با پنیر کم چرب یا عسل

هویج رنده شده با یک مشت کوچک آجیل و کشمش

گوجه فرنگی خرد شده با روغن زیتون و فلفل سیاه

سیب را با یک تکه کوچک پنیر کم چرب خرد کنید

زمان آبی دو: در خانه

بسته به اینکه چقدر طول می کشد، و مطمئناً اگر یک ساعت یا بیشتر در سفر دارید، ارزش آن را دارد که اکنون میان وعده Blue time را تکرار کنید. شما شگفت زده خواهید شد که چقدر انرژی بیشتری خواهید داشت. به جای اینکه با نوشیدنی روی مبل بچرخید، احساس شادابی، شادی و نشاط بیشتری خواهید داشت!

وقت شام

وعده غذایی عصر شما باید سرشار از مواد مغذی حیاتی باشد و حاوی مقدار زیادی میوه/سبزیجات تازه باشد، اما هرگز نباید احساس سنگینی و نفخ در شما ایجاد کند. مراقب اندازه سهم باشید. بیشتر ما خیلی بیشتر از نیازمان غذا می خوریم. چند ساعت پس از صرف غذا پیاده روی و/یا ورزش های مقاومتی انجام دهید.

انتخاب از:

۲۰۰ میلی لیتر آب میوه تازه فشرده

۱۵۰ گرم استیک سالمون ارگانیک، کبابی شده با کمی روغن زیتون و چاشنی

۱۵۰ گرم رشته فرنگی تازه با یک فلفل قرمز تازه خرد شده و زیتون سیاه مخلوط شده است

سالاد به اندازه ای که دوست دارید از مخلوط برگ سالاد تازه، گوجه فرنگی، کرفس، خیار، تربچه، پیازچه.

یا

یک عدد گلابی آواکادو پر از ۱۰۰ گرم میگوی تازه و کم چرب

پانسمان سزار با برگ ریحان پاشیده شده است

یک عدد سیب زمینی پخته پر از قارچ و پیاز ریز خرد شده و با روغن اسپری در تابه سرخ شده

سالاد به هر میزان که دوست دارید از سالاد تازه و فصلی تشکیل شده باشد

مواد با روغن زیتون و سس سرکه بالزامیک

یا

۲۰۰ میلی لیتر آب میوه یا سبزیجات تازه فشرده

۱۵۰ گرم تکه های گوشت گوسفند ارگانیک با گوجه گیلاسی تفت داده شده

۱۵۰ گرم کوسکوس مخلوط با فلفل سبز خرد شده، بروکلی و هویج

یک ماست کم چرب با ۳ زردآلو خرد شده اضافه شده است

زمان خواب

یک یا دو قاشق غذاخوری عسل یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب. می توانید آن را به عنوان یک نوشیدنی گرم با لیمو و میخک میل کنید، آن را به چای نعناع یا بابونه اضافه کنید، آن را روی یک تکه نان تست یا چند نان ترد بمالید یا به قابلمه ای ماست ساده کم چرب اضافه کنید. این کتاب دستور العمل های زیادی برای نوشیدنی های جایگزین دارد.

شب‌ها با آرامش می‌خوابید – باید اتاق خود را از نورهای آلاینده مانند LCD دور نگه دارید – و بدن شما به شدت در حال سوزاندن چربی اضافی و انجام تمام آن تعمیر و نگهداری ضروری است.

شما رویای لاغرتر و خوش اندام بودن را نخواهید دید. شما آن را انجام خواهید داد. شما در حال حاضر در مسیر کار با آن ماشین جادویی هستید که بدن انسان به جای مبارزه با آن است.

این زیبایی زیست شناسی خودمان است که ما نادیده گرفته ایم!

به www.hibernationdiet.com مراجعه کنید

The Hibernation Diet توسط Souvenir Press با قیمت ۷.۹۹ پوند منتشر شده و از کتابفروشی های اصلی یا آنلاین در http://www.amazon.co.uk در دسترس است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر