کاهش وزن – ۱ پوند چربی بدن معادل ۳۵۰۰ کالری است؟ قسمت سوم

در قسمت دوم این سری مقالات، در مورد میزان متابولیسم پایه یا BMR شما و نحوه محاسبه آن صحبت کردیم. اما چگونه بفهمم وزن ایده آل من برای قد من چقدر باید باشد؟ به هر حال، آیا من برای محاسبه BMR خود به این اطلاعات نیاز دارم؟ دریابید که چگونه وزن ایده آل خود را برای قد خود محاسبه کنید.

بنابراین اجازه دهید به سرعت آن را پوشش دهم تا بتوانید تمام داده‌هایی را که برای ایجاد نقطه شروع نیاز دارید به دست آورید.

همه ما اندازه ها، جرم ها، تراکم ها و اسکلت های متفاوتی داریم و واضح است که هیچ دو نفر از نظر تیپ بدنی کاملاً شبیه هم نیستند، اما به عنوان یک قانون کلی، برای اینکه بفهمید قد ایده آل شما چقدر است، یک روش ساده است. اما روش تست شده با زمان برای مردان، پنج فوت اول قد شما اجازه ۱۰۰ پوند را می دهد و به ازای هر اینچ اضافی از قد شما، ۶ پوند اضافه کنید. بنابراین اگر قد شما ۵ فوت و ۱۰ اینچ است، ۱۰۰ پوند برای پنج فوت اول و ۶×۱۰ برای ترازو، برای مجموع ۱۶۰ پوند خواهد بود. بنابراین برای پسری که ۵ فوت و ۱۰ اینچ قد دارد، وزن ایده آل بدن او باید ۱۶۰ پوند باشد.

برای زنان، پنج فوت اول قد شما ۱۰۶ پوند و به ازای هر اینچ اضافی قد شما پنج پوند اضافه می کند. بنابراین برای یک زن با هیکل متوسط ​​که ۵ فوت و ۵ اینچ قد دارد، برای ۵ فوت اول ۱۰۶ پوند شروع می‌کند و برای وزن ایده‌آل به نسبت بالا، وزن ایده‌آل خود را با وزن ۵×۵ به مجموع ۱۳۱ پوند اضافه می‌کند.

شما باید همیشه سعی کنید کمتر از هر عددی که به دست می آورید حدود ۵ پوند وزن داشته باشید زیرا این یک بافر برای مدیریت وزن شما فراهم می کند و بهترین و پرانرژی خود را احساس خواهید کرد.

کاهش وزن سریع در مدت زمان کوتاه هرگز چیز خوبی نیست و می تواند آسیب بیشتری را به بدن شما وارد کند. بنابراین این ایده با یک سبک زندگی عادی آهسته و پیوسته است. به همین دلیل است که من رژیم غذایی یا قرص های لاغری سریع را دوست ندارم. این نوع رژیم‌ها معمولاً یک گروه غذایی خاص را حذف یا به شدت کاهش می‌دهند، که در کوتاه‌مدت می‌تواند باعث کاهش وزن شود، اما زمانی که آن گروه غذایی را به رژیم غذایی اضافه می‌کنید، فرد معمولاً تمام وزن و سپس مقداری را به دست می‌آورد.

اکنون که وزن ایده آل بدن خود را می دانید، همچنین می دانید که میزان متابولیسم پایه شما چقدر است و کالری دریافتی روزانه شما باید بر اساس قد و وزن ایده آل شما چقدر باشد، بنابراین اکنون زمان آن است که کالری دریافتی خود را با خواندن برچسب ها تنظیم کنید. با احتیاط و اجتناب از غذاهای پرچرب و فرآوری شده، و با گنجاندن یک برنامه ورزشی ساده در تلاش خود برای کاهش وزن.

به یاد داشته باشید که لازم نیست پیچیده و دشوار باشد. از کوچک شروع کنید و سطح استقامت خود را افزایش دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر