کاهش چربی "روزنه ها" – نحوه فاسد شدن و کاهش چربی

بهترین راهی که می‌توانم «خلاف‌های کاهش چربی» را توضیح دهم این است که شما توانایی «اتصال کوتاه» چربی را دارید، اما ابتدا باید برخی از ترفندها – یا راه‌هایی برای استفاده از فرآیندهای طبیعی در بدنتان – را برای خود بدانید. امکانات.

بدن شما همیشه با شما صحبت می کند، اما ما به ندرت وقت می گذاریم تا با شما ارتباط برقرار کنیم. اگر در مورد آن فکر کنید، سال‌ها صرف توسعه مهارت‌های زبانی خود برای برقراری ارتباط با دیگران کرده‌اید، اما به احتمال زیاد، هیچ زمانی را صرف ایجاد راهی برای «ارتباط با خود» نکرده‌اید. این تفاوت اساسی در سلامت امروز من به عنوان یک پزشک طبیعی است. من وارد بدنم می‌شوم، می‌دانم چگونه به نشانه‌هایی که بدنم به من می‌دهد پاسخ دهم، واکنش نشان می‌دهم و با استفاده از توانایی بدنم برای کمک کردن، با چالش‌هایی که با آن روبرو هستم کار می‌کنم. من و بدنم یک تیم هستیم.

به ترتیب نزولی، در اینجا بهترین هک های کاهش چربی که می شناسم آورده شده است:

عضله = متابولیسم، بنابراین عضله حاشیه خطای شماست. اگر کمی عضله اضافی بسازید – که متابولیسم شما را افزایش می دهد و به طور طبیعی کالری بیشتری می سوزاند – اشتباهات رژیمی با عواقب کمتری مرتکب خواهید شد. اگر در عضله سازی مشکل دارید، در اینجا یک سری ۳ قسمتی مفید آورده شده است:

عضله سازی – قسمت ۱

عضله سازی – بخش دوم

عضله سازی – قسمت سوم

هیدراتاسیون متابولیسم سلولی را سرعت می بخشد. نوشیدن مقدار زیادی آب. این روش ساده به تمام فرآیندهای بدن شما سرعت می بخشد و به شما کمک می کند تا سریعتر چربی بسوزانید.

۸-۹ ساعت بخوابید، بسته به میزان خوابی که بدن شما نیاز دارد. اما مطمئن شوید که هشت ساعت بخوابید. این به تنظیم هورمونی شبانه، مایعات غنی از اکسیژن و مواد مغذی اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری سوخت مفاصل شما را تامین کند و سیستم عصبی پاراسمپاتیک (استراحت و هضم) را متعادل کند. هرگز اهمیت خواب را دست کم نگیرید.

سطح فعالیت بدنی خود را با رژیم غذایی خود تطبیق دهید، نه برعکس. من مانند اکثر مردم وسوسه می شوم، بنابراین در صورت نیاز تنظیمات را انجام می دهم. اگر کربوهیدرات بیشتری بخورم، عضله بیشتری می سازم. اگر روزی یک رژیم غذایی پرچرب و پروتئین بخورم، روی تمرینات کوتاه‌تر چربی سوزی و فعالیت‌های استقامتی طولانی‌تر در بیرون تمرکز می‌کنم.

اگر حداقل به مدت ۶ روز غذای تمیز می خورید، «روز تقلب» را در نظر بگیرید، اما از مصرف چربی های ترانس، پرخوری برای خوردن احساسی یا مصرف بیش از حد الکل خودداری کنید. اعتدال حتی در روز تقلب مهم است، اما مشخص شده است که به طور طبیعی سطح لپتین را افزایش می دهد و هورمون های چربی سوز را برای یک هفته دیگر بازنشانی می کند.

رابطه جنسی داشته باشید. تا حد امکان و در صورت لزوم با محافظت. فعالیت جنسی با شادی در بالاترین سطوح، طول عمر انسان و کیفیت زندگی مرتبط است. با داشتن رابطه جنسی منظم، بدن خود را سالم نگه می دارید. اهمیت این را دست کم نگیرید. مثل نفس کشیدن است.

کاهش استرس. اگر مشکل دارید، یک طرح سه مرحله ای کاهش استرس را در نظر بگیرید.

۵-۶ وعده در روز یا فقط ۳ وعده غذا بخورید، اما انتخاب کنید. بر اساس تحقیقات متناقض، بهترین حدس این است که دفعات وعده های غذایی مهم است، اما برنامه ریزی وعده های غذایی مهم است. وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید، بدانید چه زمانی باید غذا بخورید و بر اساس آن عمل کنید. شما به بدن خود می آموزید که در صورت لزوم به گرسنگی پاسخ دهد و به غذا به عنوان وسیله ای برای رشد و انرژی پایدار عضلانی پاسخ دهد. عدم وابستگی عاطفی، منجر به پاسخ استرس می شود.

حداقل دوز موثر اگر نتوانید عادت خود را حفظ کنید، بعید است در دراز مدت موفق شوید. تا حد امکان کمتر کار کنید تا بهترین اثر کاهش چربی را داشته باشید. اگر می‌خواهید بعداً مقدار تمرینی را که انجام می‌دهید افزایش دهید، مهمان من باشید، اما ابتدا بدن خود را در وضعیت خوبی قرار دهید تا بتواند بدون آسیب ورزش را انجام دهد. در اینجا نمونه ای از تمرین ۳-۵ دقیقه ای کاهش چربی آورده شده است.

شادی ایجاد کنید. وضعیت ذهنی شما بر همه چیز در زندگی شما تأثیر می گذارد. اگر کاری را انجام دهید که بر خلاف سطح کلی شادی شما باشد، به دلیل خرابکاری ناخودآگاه به موقع شکست خواهید خورد. شما به خود می گویید که به هر حال آن را نمی خواهید، بنابراین در نهایت بحث ناخودآگاه پیروز خواهد شد و انگیزه خود را از دست خواهید داد. در عوض، هر روز را با ۱۵ دقیقه قدردانی شروع کنید و در طول روز سود ببرید.

و اینگونه است که ما به مشتریان خود با آموزش های شخصی مناسب و برنامه های کاهش چربی کمک می کنیم تا زندگی خود را تغییر دهند و بهتر زندگی کنند!

من امیدوارم که این به شما کمک کند! تو خوشگلی:

روز خوبی داشته باشی،

ریچارد

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر