نه قانون مضحک درباره روش رژیم کتوژنیک

در رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم بنابراین می توانید به هر اندازه که می خواهید از این مواد غذایی در نمونه رژیم ده راه برای رسیدن به رژیم های کتوژنیک شما 1402 کتوژنیک استفاده نمایید. منبعی غنی از ویتامین B6 بوده که در واکنشهای آنزیمی بدن نقش مهمی دارد. این فرآیند اولیه سازگاری با کتون معمولا 4 هفته طول می کشد تا کامل شود ، مرحله ای که روند تطابق چربی سوزی شما در بالاترین حد است. این نسبت غالبا 60% چربی، پروتئین %35 و 5% و کربوهیدرات است با این حال، تنها رژیم های استاندارد و رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا مورد مطالعه قرار گرفته اند. در همین حال، طبق یک مطالعه کوچک، که در شماره مارس 2018 Sports منتشر شد، افرادی که رژیم کتو را به مدت سه ماه دنبال کردند، تقریباً همان مقدار چربی بدن خود را از دست دادند و تقریباً تغییرات توده عضلانی مشابه افرادی که از رژیم های معمولی پیروی می کردند، داشتند. اگر شما عادت کرده اید تا پروتئین دریافتی روزانه خود را به ازای وزن بدنتان ( به جای حجم توده های عضلات ) محاسبه کنید ، ممکن است تحمل رژیمی با میزان پروتئین کمتر از نصف این مقدار برایتان اندکی دشوار باشد.

چیزهایی که باید درباره رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکند بدانید

رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکند سعی کنید از این برنامه استفاده کنید تا صرفا بفهمید این رژیم چگونه است! چندین مطالعه در مورد این موضوع انجام شده است و گذر از آنها با جزئیات جزئی به ما کمک می کند تا مزایا و مضرات استفاده از این رژیم غذایی را در رابطه با عملکرد برجسته کنیم. در چند روز اول ، ممکن است بسیار تمایل به این دسته مواد غذایی داشته باشید. از آنجا که میزان دریافت کربوهیدرات باید بین 0-15% انرژی روزانه مصرف شود ، مصرف غذاهایی مانند برنج ، سیب زمینی ، نان ، ماکارونی ، میوه و سایر غذاهای حاوی کربوهیدرات عملا غیرممکن می شود که در رژیم غذایی فرد قرار گیرد ، مگر اینکه به مقدار خیلی کم باشد. آن ها را به صورت منظم در رژیم کتوژنیک خود مصرف کنید ، اما از مصرف مکمل ها نیز نترسید! برای جلوگیری از بالا رفتن کلسترول خون مصرف بیشتر از 36 عدد تخم مرغ در طول روز (به تنهایی یا مخلوط در غذاهای دیگر) توصیه نمی شود. علاوه بر این برای ماندن در کتون زدگی ، پروتئین نیز باید نسبتا کم و بین 5-15 درصد از انرژی روزانه مصرف شود.

اگرچه الگوی جدید رژیم کتوژنیک به الگوهایی نظیر اتکینز نزدیک است، اما برخی نکات مهم را باید در نظر داشت. همچنین بیشتر میوهها در این الگوی غذایی ممنوع هستند. در عوض مستقیما وارد کبد می شود ، جایی که متابولیز شده و انرژی همچون کربوهیدرات را آزاد کرده و در این روند مقدار زیاد کتون ( که به عنوان سوخت استفاده می شوند ) ایجاد می کند. در یک مطالعه با بررسی چگونگی تاثیر رژیم های کتوژنیک در دویدن با شدت متوسط ، ورزشکاران وزن خود را از جمله توده بدون چربی کاهش دادند ، بدون اینکه تغییری در VO2 max3 خود ایجاد کنند. معمولا توصیه می شود ورزشکارانی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنند به ازای هر نیم کیلوگرم حجم توده های عضلانی خود 0.6 الی 1.0 گرم پروتئین دریافت کنند. اما در حقیقت نه تنها هیچ عضله ای از دست ندادم ، بلکه قادر به افزایش حجم توده های عضلانی بدون چربی نیز بودم.

رژیم کتوژنیک برای چه کسانی مناسب است

گوشت حیوانات تغذیه شده با علوفه طبیعی در الویت قرار دارد زیرا که چربی امگا ۳ با کیفیت بالاتری داشته و هر ۱۰۰ گرم آن کربوهیدرات وجود ندارد. درک افزایش سدیم برای خیلی ها دشوار است ، زیرا آنها مصرف سدیم را با احتباس آب و کاهش چربی مرتبط می دانند. رژیم کتوژنیک که خیلی ها آن را با نام رژیم کیتو یا کتون زا می شناسند امروزه مورد استقبال و توجه خیلی از افراد درسرتاسرجهان برای کاهش وزن و یا حتی بهبود برخی بیماری ها قرار گرفته است. صدمه های مغزی. برخی تحقیقات نشان می دهد که این رژیم می تواند نتایج آسیب های مغزی را بهبود بخشد. نوشیدنی هایی که در رژیم کتوژنیک غیر مجاز محسوب می شوند و مصرف آنها منع شده است، نوشیدنی هایی هستند که کربوهیدرات بالایی دارند. مصرف پری ورک اوت ها نیز هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آورند. هرم رژیم کتوژنیک برای افرادی که علاقه ای به شمارش میزان کالری دریافتی ندارند ، از نظر محدودیت در انواع غذاهایی که می خورند اذیت نمی شوند و ورزشکاران سطح مبتدی و متوسط مناسب است. نماد می دهند کدام ممکن است مصرف کردن عالی صبحانه پر پروتئین باعث کاهش انواع انرژی دریافتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواستن از حداکثر به وعده های غذایی تبدیل می شود.

رژیم کتوژنیک در صرع

رژیم کتوژنیک کمک میکند که آسیب دیدگان مغزی، سریعتر بهبود پیدا کنند و افرادی که در سرازیری بیماری آلزایمر هستند، از سرعت پیشرفت بیماریشان کاسته شود؛ همچنین کاهش رشد سلولهای سرطانی یکی از مهمترین فواید رژیم کتوژنیک است. اما بیشتر مردمی که به آن مبتلا شدند، بهبود یافتند و درمان شدند. در مطالعه دیگری که به دنبال بررسی تاثیر هرم رژیم کتوژنیک بر عملکرد دوچرخه سواری صورت گرفت ، رژیم کتوژنیک باعث بهبود ترکیب بدن و همچنین بهبود نسبی VO2 گردید. با این حال از آنجا که حفظ کتوز در هنگام روزه داری اغلب آسانتر است ، بسیاری از افراد اغلب رژیم های کتوژنیک را با انواع روزه داری ، معمولا رژیم ناشتای متناوب ترکیب می کنند. شما می توانید لیستی از انواع مواد غذایی پرچرب را در اینترنت پیدا کنید. در این پست سعی کردیم شما را با رژیم کتوژنیک آشنا کنیم! پیشنهاد می کنیم روزانه 1 الی 2 عدد آووکادو میل کنید.

برخی ترجیح میدهند که وعده هایی غذایی را ظرف هشت ساعت میل کنند و در طول شانزده ساعت دیگر چیزی نخورند. برای تزیین هر آووکادو نیز میتوانید در نهایت از مقداری پیازچه، بیکن و یک قاشق ماست استفاده کنید. حتی می توانید یک قاشق غذاخوری روغن زیتون در شیک خود بریزید و 13 الی 14 گرم چربی دریافت کنید. موزارلا. جای نگرانی نیست میتوانید در رستوران این گزینه را سفارش بدهید: جوجه کباب با سالاد کاهو یا کلم و سس روغن زیتون. برای نمونه به راحتی می توان گل کلم رنده شده یا له شده را به جای مواد غذایی پر کربوهیدرات در دستورالعمل های غذایی استفاده کرد. می توانید در این نمونه رژیم کتوژنیک به جای گوشت خوک ( بیکن ) از گوشت بوقلمون و یا ران مرغ استفاده کنید. افرادی که از رژيم کتوژنیک پیروی می کنند و میزان مصرف این دسته از چربی ها را افزایش می دهند ، اغلب در معرض ناراحتی های گوارشی قرار می گیرند. زمانی که هیچ کربوهیدراتی مصرف نمی کنید به سرعت گلیکوژن شما ، حالت ذخیره شده کربوهیدرات ، کاهش می یابد. ↑ مقصود از یک کاهش خوب و مناسب، کاهش ۵۰ تا ۹۰ درصدی در تعداد تشنجهاست. سوپ مرغ در رژیم کتوژنیک بسیار حائز اهمیت است ، زیرا سدیم مورد نیاز شما را تامین می کند.

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان

مهم نیست که رژیم قبلی شما چگونه بوده است ، رژيم کتوژنیک یک فرصت بزرگ است. من پیشنهاد می کنم که تنها 5 درصد کالری شما کربوهیدرات باشد ، که معمولا چیزی حدود 30 گرم کربوهیدرات است. جستجوی گسترده اصطلاح “رژیم کتوژنیک” منابع 1913 را برمی گرداند ، که نشان دهنده علاقه قابل توجه به موضوع است. رژیم کتوژنیک در ابتدای شروع رژیم ممکن است عوارض جانبی به همراه داشته باشد که خوشبختانه قابل کاهش است. گزینه بعدی، برگرهای کوچک است. با توجه به تحقیقات در نظر گرفته شده توسط کارشناسان تغذیه مشخص شده است که ۶۵ درصد از افرادی که به علت بیماری صرع از رژیم کتوژنیک پیروی میکردند، دچار یبوست فراوان شده بودند و با این مشکل دست و پنجه نرم میکردند. در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، رژیم کتوژنیک گران تمام میشوند؛ چرا که چربی لبنی و گوشت، گرانتر از غلات، میوهها و سبزیجات هستند. جالب اینجاست که کاهش مصرف چربی نسبت به گروهی که کربوهیدرات را محدود کرده اند ، منجر به کاهش کمی چربی در بدن می شود. مکمل های BCAAs به روند تمرینات و ریکاوری شما کمک می کند ، در طول تمرینات از این مکمل استفاده نمایید اما در مصرف آن زیاده روی نکنید!

با این حال ، در مصرف چربی های غیر اشباع مانند سویا ، ذرت و یا روغن آفتابگردان زیاده روی نکنید! خوراکیهای مجاز در رژیم کم کربوهیدرات مشابه رژیم کتوژنیک است، اما سختگیری این رژیم در خصوص میزان مصرف کربوهیدراتها کمتر است. تاکنون مستقیماً و اختصاصی تأثیرات رژیم کتوژنیک بر سرطان تأیید نشده است اما طبق مطالعات انجامشده احتمالاً رژیم کتوژنیک سرطان را کاهش میدهد. این کاربر احتمالاً برای کم کردن 20 کیلوگرم وزن، خوراکیهای کتوژنیکی مانند گوشت قرمز، ماهی، لبنیات، تخم مرغ، آجیل و سبزیجات غیرنشاسته ای مصرف کرده است. اگر از رژیم استاندارد آمریکایی ( SAD ) پیروی می کرده اید ، کربوهیدرات مصرفی شما کاهش ، پروتئین ممکن است افزایش و یا کاهش و نهایتا چربی مصرفی شما افزایش خواهد یافت. اگر از رژیم های غذایی مخصوص بدنسازان پیروی می کرده اید ، سطح چربی مصرفی شما افزایش و پروتئین کاهش چشمگیری خواهد داشت. این تنوع به پروتئین و سبزیجات مصرفی شما بستگی دارد. مدتزمان هر مرحله به میزان وزنی که باید کاهش دهید بستگی دارد. پاسخ: میزان وزنی که از دست می دهید کاملاً به خودتان بستگی دارد.

فروشگاه کتوژنیک اهواز

زمانی که میزان پروتئین و کربوهیدرات مورد نظر خود را تنظیم کردید ، الباقی کالری روزانه خود را با چربی پر کنید. با این وجود ، وقتی اولین بار این رژیم غذایی را شروع کردید دریافت مقادیر زیاد چربی آسان نخواهد بود. خوشبختانه بسیاری از افراد این مسیر را قبلا طی کرده اند و به ترفندهایی دست یافته اند که روند انتقال به حالت کتوز را برای شما بسیار آسان می کند. در طی چند روز با کاهش میزان کربوهیدرات و افزایش چربی ، غلظت کتون در خون افزایش یافته و مغز شروع به استفاده از آن به عنوان انرژی می کند. در نتیجه برای همه مناسب نیست. وقتی کربوهیدرات را کاهش میدهید بدن شما به تدریج از چربی ها برای تامین انرژی استفاده میکند و بعد از چهارهفته چربیسوزی واقعی شروع میشود. ماتینسون می گوید: «مطالعات نشان می دهد که کاهش وزن ناشی از داشتن یک رژیم کم کربوهیدرات برای بیش از ۱۲ ماه شبیه به رژیم معمولی و سالم است. نودل شیراتاکی گزینهی خارق العاده برای افزودن به رژیم کتوژنیک است. این مواد غذایی علاوه بر این که پرچرب و کم کربوهیدرات هستند، چون پروتئین بالایی نیز دارند، انتخاب ایده آلی برای رژیمهای لاغری به شمار می آیند.

 This art​icle has be᠎en g en erat ed wi th G᠎SA ᠎Cont​ent ​Generator DE MO!