بررسی سیستم نازک خود را تقلب کنید – آیا برنامه رژیم غذایی جوئل ماریون کار می کند؟

اغلب برنامه‌های رژیم غذایی، کاهش وزن و تناسب اندام، اگر نه در همه مواقع، شامل رژیم‌های غذایی سختگیرانه‌ای هستند که پیروی از آن برای برخی دشوار است. نکته کلیدی در اینجا نظم بخشیدن به خود و مصرف غذا است. و بیشتر اوقات، این شامل پرهیز از خوردن غذای مورد علاقه شما می شود. این مشکل … ادامه

سالن بدنسازی خانگی – تجهیزات تقویت عضلات

بسیاری از مزایای داشتن یک اتاق تناسب اندام یا یک سالن بدنسازی در خانه خود، از اقتصادی تا کاملاً راحت را شامل می شود. داشتن توانایی تمرین کامل بدن با رفتن به اتاق دیگری در خانه، بهتر از بیرون رفتن و رفتن به باشگاه عمومی در هر روز است. یک باشگاه بدنسازی خانگی به شما … ادامه

نودل شیراتاکی – آیا آنها یک غذای فوق العاده هستند؟

اگر در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، شاید تا به حال نام رشته فرنگی شیراتکی را شنیده باشید. این رشته فرنگی بیش از ۲۰۰۰ سال پیش توسط ژاپنی ها اختراع شد. رشته فرنگی شیراتاکی از آرد آسیاب شده از ریشه پیازی (یا بنه) گیاه کونیاک تهیه می شود. این آرد به آرد کنجاک معروف … ادامه

نکات مهم برای کاهش وزن

در یک سمینار اخیر در سالن ورزشی محلی، با کارشناسان بهداشت حرفه ای ملاقات کردم. من این فرصت را داشتم که در مورد موضوعات مختلف سلامت صحبت کنم. کاهش وزن نیاز به پشتکار دارد. این مقاله خلاصه ای از سمینار اخیر است. حاضر شدم. ۱. کاهش وزن در مورد کالری نیست به نظر احمقانه است … ادامه

تغذیه در تمام مراحل زندگی مهم است

مهم نیست که در چه مرحله ای از زندگی هستیم، پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل بسیار مهم است. تغذیه خوب یکی از اجزای سازنده بدن ما است و تمام غذاها توسط بدن ما به سه جزء اصلی تقسیم می شوند: پروتئین، چربی و کربوهیدرات. آیا تا به حال به شما گفته اند … ادامه

نرخ متابولیک پایه: نقطه شروع برنامه کاهش وزن

شما میزان متابولیسم پایه ابزاری است که مربیان و متخصصان تغذیه از آن به عنوان نقطه شروع در تدوین برنامه کاهش وزن استفاده می کنند. همه ما می دانیم که متابولیسم پایه چیست – آن را به عنوان “میزان انرژی مصرف شده توسط ارگانیسم در حال استراحت صرفاً برای حفظ عملکردهای اساسی خود” تعریف می … ادامه

چه مقدار گوشت در روز باید بخورید؟

مصرف مناسب گوشت، طبق USDA، حدود ۲-۳ اونس در هر وعده است، که به نظر می رسد یک عرشه کارت باشد. اگر کسی سهمی داشته باشد، چند نفر به اندازه عرشه کارت گوشت می خورند؟ – تقریبا هیچی. بیشتر سهامی که در رستوران ها سرو می شود حدود ۲ تا ۴ برابر بزرگتر از آن … ادامه

آیا پیاده روی بهترین ورزش است؟

یک چیز در جلو. من شخصاً بر اساس تجربه و مطالعه معتقدم که پیاده روی باید یکی از بهترین تمرینات موجود باشد. چه به سلامتی، تناسب اندام، کاهش وزن یا پیری علاقه مند باشید، چیزهای زیادی مانند پیاده روی تأثیر مفیدی ندارند. در واقع، قبل از اینکه پیاده روی را به عنوان یک ورزش تحقیر … ادامه

تولید سلول های بنیادی به طور طبیعی

در صورتی که هر سلول تازه متولد شده با گلیکوترینت ها پوشیده شده باشد، می توانید تریلیون ها سلول بنیادی را در مدت یک ماه تولید کنید. {۱} {۶} هزینه؟ بین ۶۰ تا ۲۰۰ دلار در ماه بسته به سلامتی بدن شما / بار بیش از حد سمی و سابقه کمبود مواد مغذی. از سوی … ادامه

قدرت ذهن و عادات – رژیم غذایی نوم می تواند بازی را در ماموریت کاهش وزن شما تغییر دهد

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در طول برنامه کاهش وزن با آن مواجه می‌شوید این است که با انگیزه بمانید. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که نمی‌خواهید عادت‌های خود را تغییر دهید، یا به عبارت ساده، نمی‌خواهید از قدرت ذهن خود برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. استفاده از قدرت ذهن می تواند … ادامه