۵ تمرین قلبی عالی که نیازی به باشگاه ندارند

اگر هزینه عضویت در باشگاه بسیار گران است و شما را از تناسب اندام و تناسب اندام باز می دارد، تمرینات قلبی موثری وجود دارد که می توانید انجام دهید که نیازی به باشگاه نیست. ورزش قلبی عروقی به عنوان یکی از مهمترین اجزای هر برنامه تناسب اندام در نظر گرفته می شود زیرا به بهبود انرژی، افزایش تون عضلات و کمک به خواب بهتر کمک می کند.

۱. دوچرخه سواری.

دوچرخه سواری یک ورزش قلبی عالی است و یک راه عالی برای بیرون رفتن و گردش است. معمولاً می توانید یک دوچرخه دست دوم با قیمت مناسب بخرید. با برنامه ریزی زمان مشخصی از روز برای دوچرخه سواری شروع کنید یا این ورزش را در برنامه روزانه خود مانند سواری به محل کار و برگشتن به محل کار ترکیب کنید. وقتی به طور منظم دوچرخه‌سواری می‌کنید، به شما کمک می‌کند کالری بسوزانید، قدرت پاها را بهبود ببخشید و ماهیچه‌های پای خود را تقویت کنید.

۲. طناب پرش.

طناب پرش یا طناب زدن، یک راه عالی برای ورزش در خانه است. این تمرین بر روی طیف وسیعی از عضلات بالاتنه و پایین تنه شما تمرکز دارد. استفاده از طناب پرش به مدت حداقل نیم ساعت در روز باعث تقویت و تقویت عضلات در شانه ها، هسته مرکزی، بازوها، سینه، ران، پشت و پاها می شود. همچنین سلامت قلب و عروق شما را تقویت می کند، کالری زیادی می سوزاند و هماهنگی شما را بهبود می بخشد.

۳. پیاده روی.

پیاده روی روشی امن برای ورزش است و زمانی که با یک دوست می روید لذت بیشتری دارد. در حالی که هنگام راه رفتن با دوست خود چت می کنید، پیاده روی ماهیچه های پای شما را تقویت می کند، فشار خون شما را کاهش می دهد، به کاهش وزن کمک می کند و تناسب قلب را بهبود می بخشد. بهترین راه برای انجام این تمرین هوازی، پیاده روی روزانه با شدت متوسط ​​به مدت ۳۰ دقیقه یا بیشتر است.

۴. دویدن و دویدن

دویدن و آهسته دویدن تمرینات قلبی پر تاثیری هستند که می توانید دور از باشگاه انجام دهید. زمانی که روزانه حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه دویدن انجام شود به حفظ وزن سالم کمک می کند زیرا کالری زیادی می سوزاند. همچنین سلامت قلب را بهبود می بخشد، سال ها به زندگی شما می افزاید، سلامت مغز را بهبود می بخشد، خلق و خوی شما را بالا می برد و استخوان ها، مفاصل و ماهیچه های شما را تقویت می کند.

۵. شنا کردن.

بیشتر مردم از شیرجه زدن در استخر لذت می برند، پس چرا آن شیب را به چند دور به عنوان نوعی ورزش تبدیل نکنیم؟ نکته مهم در مورد شنا این است که همه می توانند آن را انجام دهند و از آن لذت ببرند. برای هر گروه سنی و سطح تناسب اندام مناسب است. شنا روی کل بدن شما کار می کند اما بیشتر عضلات پشت، شانه و بازو را هدف قرار می دهد. شنا همچنین انعطاف‌پذیری شما را بهبود می‌بخشد، استقامت را افزایش می‌دهد، ضربان قلب شما را بالا نگه می‌دارد و به شما در حفظ وزن سالم کمک می‌کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر