۷ راه برای کاهش وزن سریعتر

اضافه وزن یکی از دلایل اصلی نگرانی در حال حاضر است. بسیاری از مطالعات دانشگاهی به نکاتی برای دریافت کالری طبق هنجارهای مورد نیاز اشاره کرده اند. هیچ قانون شست برای کاهش وزن وجود ندارد زیرا نرخ متابولیسم هر فرد متفاوت است. این بستگی به سبک زندگی هر فرد دارد. با این حال، برخی از روش‌های معمول می‌توانند وزن شما را تا حد طبیعی کاهش دهند. در اینجا نکات کلیدی برای توجه فوری شما وجود دارد.

۱. وعده غذایی خود را در سه وعده یا بیشتر در یک چرخه تمام روز تقسیم کنید. برخی از افراد رژیم غذایی کرش را شروع می کنند، اما دیلاتاسیون پیشنهاد می کند که چهار بار در روز غذا بخورند. اطمینان حاصل کنید که میزان متابولیسم شما با کالری دریافتی شما مطابقت دارد.

۲. عادت غذایی خود را تغییر دهید، غذا را برای مدت طولانی بجوید، اطمینان حاصل کنید که غذا وارد معده شما می شود که می تواند به شما در افزایش سیستم هضم کمک کند.

۳. مقدار زیادی آب بنوشید

مانند غذا، آب نیز برای بدن ما ضروری است. به طور معمول، ۲ تا ۲.۵ لیتر آب در روز مطلوب است. این نه تنها رنگ پوست شما را بهبود می بخشد، بلکه به شما در بهبود سیستم های رژیم غذایی نیز کمک می کند. بدن ما برای حفظ حجم خون و حفظ سلامت سلول های بدن با تامین اکسیژن و مواد مغذی به آب نیاز دارد. همچنین دمای بدن ما را کنترل می کند. غذاهای فیبر بخورید غذاهایی بخورید که فیبر بیشتری دارند. موز، پرتقال، سیب مناسب ترین میوه ها برای حفظ سلامتی شما هستند. شما باید غذاهای بیشتری مانند میوه ها و سبزیجات، نان سبوس دار، برنج قهوه ای و لوبیا و غیره بخورید.

۴. راهنمای WHO یک غذای کامل را دنبال کنید که شامل انواع ویتامین ها، مواد معدنی لازم، چربی و پروتئین است. غذا ضروری‌تر است، اما معمولاً همه افراد از منوی غذایی کامل پیروی نمی‌کنند. بنابراین، ضروری است که فقط ترکیبی از مواد غذایی داشته باشید!

۵. میوه هایی بخورید که حاوی فیبر بالایی هستند.

۶. ۸ لیوان آب در روز بنوشید. بله، نوشیدن آب طبق حداقل نیاز بدن برای هر انسانی ضروری‌تر است.

۷. طبق توصیه پزشک یا متخصص تغذیه به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه به طور منظم ورزش کنید.

کاهش وزن سریع برای افراد در کل جذاب است. از شیر بدون چربی، کره و روغن روغنی که سرشار از چربی هستند خودداری کنید. اجازه دهید، ما با خواندن نقل قول های معروف از متخصص تغذیه و متخصص تغذیه الهام می گیریم.

“صبحانه را مانند یک پادشاه، ناهار را مانند یک شاهزاده، و شام را مانند یک فقیر بخورید.”

گفتن اینکه چاقی ناشی از مصرف بیش از حد کالری است مانند این است که بگوییم تنها علت انقلاب آمریکا جشن چای بوستون بوده است.

– آدل دیویس

“محصولات جایگزین وعده های غذایی را در منوی روزانه یا هفتگی خود بگنجانید. جایگزین های وعده های غذایی – چه غذاهای بسته بندی شده مانند غذاهای بدون چربی یا شیک هایی مانند Slim Fast – برای کاهش وزن طولانی مدت بسیار مفید هستند.]فقط استفاده از دو وعده جایگزین غذا. یک هفته برای کاهش وزن ده پوندی در سال کافی است، این برای کاهش وزن برای تغییر حداقلی در الگوهای غذایی کافی است.

– دکتر. جیمز اندرسون، متخصص تغذیه آمریکایی.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر