۷ نکته برای کاهش وزن سریع – در یک هفته ۱۰ پوند از دست بدهید

آیا عالی نیست که هر چقدر می خواهید بخورید و همچنان وزن کم کنید؟

زمانی می توانید این کار را انجام دهید که بدانید چه غذاهایی باید بخورید تا سریع وزن کم کنید. فقط به خاطر داشته باشید که می خواهید در حین کاهش وزن، تغذیه مناسبی داشته باشید. اگرچه کمک های رژیمی زیادی در بازار وجود دارد، بهترین گزینه برای حفظ سلامتی در حین کاهش وزن، خوردن غذاهای تازه و مغذی است.

نمک را کاهش یا حذف کنید

در طول هفته اول رژیم غذایی، بسته به وزن اضافی که حمل می کنید، می توانید ۸ تا ۱۰ پوند وزن کم کنید. کاهش وزن اولیه عمدتاً از آب اضافی موجود در سیستم شما ناشی می شود که در صورت کاهش یا حذف بیشتر نمک موجود در وعده های غذایی، از بین می رود. در هفته‌های بعدی، با پیروی از یک رژیم غذایی معتدل، باید متوجه کاهش وزن ۱ تا ۲ پوندی در هفته شوید.

سبزیجات و میوه ها را خام بخورید

حتی اگر گیاهخوار نیستید، می توانید با خوردن سبزیجات خام تا حد امکان سریع وزن کم کنید تا بعد از غذا احساس سیری کنید. علاوه بر این، برای دریافت پروتئین، می توانید مقدار متوسطی از گوشت و ماهی بدون چربی مصرف کنید. برای دسر می توانید میوه خام بخورید.

از نوشیدنی های گازدار خودداری کنید

اگر می توانید از نوشیدنی های گازدار به طور کامل اجتناب کنید و به اندازه ای که دوست دارید آب بنوشید. تغییر به آب ممکن است برای چند روز آزاردهنده به نظر برسد، اما اگر آب خالص و تصفیه شده بنوشید، به زودی از آن لذت خواهید برد. از اینکه چربی اضافی بدن چقدر سریع و مداوم آب می شود شگفت زده خواهید شد.

اگر مقدار قابل توجهی وزن برای کاهش دارید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. اطمینان حاصل کنید که از هر گونه رژیم غذایی بیش از حد خودداری کنید. ممکن است وسوسه شوید که یک رژیم لاغری سریع را امتحان کنید. اگر این کار را می کنید، فقط برای مدت کوتاهی این کار را انجام دهید تا شروع به کاهش وزن کنید.

اعتدال در رژیم غذایی

برای اینکه سالم بمانید و بتوانید کاهش وزن را در طول زمان حفظ کنید، باید کاهش وزن متوسط ​​اما ثابت را هدف قرار دهید. غذاهای خوب و مغذی زیادی وجود دارد که برای کاهش وزن نیازی به استفاده از مدهای سریع ندارید. به هر حال سالم نیستند.

غذای خود را با دقت انتخاب کنید و با حفظ تغذیه خوب، لاغر خواهید شد. کاهش وزن زیاد، سوزاندن مقدار زیادی چربی بدن فقط به رژیم غذایی مربوط نمی شود. شما می توانید با گرفتن یک رژیم غذایی شدید وزن خود را به سرعت کاهش دهید، اما در چنین مواردی احتمال بیشتری وجود دارد که تمام وزن خود را دوباره به دست آورید.

تغییر سبک زندگی

چیزی که باید به آن توجه کنید تغییر سبک زندگی است، حتی اگر این تغییر فقط شامل حذف غذاهای حاوی چربی اضافی و قند زیاد باشد.

کاهش وزن لازم نیست سخت باشد. هنگامی که تصمیم خود را در مورد آن تصمیم گرفتید، می توانید به تدریج عادات غذایی خود را تنظیم کنید، مانند گنجاندن مقدار زیادی سبزیجات خام در رژیم غذایی خود. هنگامی که ترجیحات خود را یاد بگیرید، سالادها می توانند بسیار خوشمزه باشند. سپس به طور طبیعی آن را در وعده های غذایی اصلی خود قرار می دهید. در مورد میوه ها هم همینطور.

می توانید تمام سبزیجات خام و میوه های خامی را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید. میوه ها و سبزیجات خام میان وعده های عالی بین وعده های غذایی اصلی شما هستند.

غذاهای سالمی را که دوست دارید کشف کنید

راز بزرگ رژیم غذایی این است که فقط غذاهایی را بخورید که دوست دارید. شروع به آزمایش کنید، بیاموزید که کدام غذاهای کاهش وزن طبیعی را دوست دارید و آنها را به زرادخانه مدیریت وزن خود اضافه کنید.

نکته عالی دیگر این است که از اضافه کردن چربی اضافی در تهیه غذا خودداری کنید. به جای سرخ کردن، نان را انتخاب کنید. با گذشت زمان نتایج عالی خواهید دید.

تصمیم بگیرید که عادات غذایی خود را به تدریج تغییر دهید. یاد بگیرید چگونه از غذاهای سالم، مغذی و کم چرب لذت ببرید. وقتی این کار را انجام می دهید، می توانید بدون هیچ تلاش خاصی سطح وزن جدید خود را حفظ کنید. و در ترازو سالم تر خواهید بود.

در حالی که بسیاری از کمک‌های کاهش وزن وجود دارد که می‌توانید بخرید، بهترین گزینه برای نتایج بلندمدت عادات غذایی جدید و هوشمندانه‌تر است. برای دستیابی به مدیریت طولانی مدت وزن، باید خود را در مورد اصول تغذیه خوب آموزش دهید تا بتوانید وزن خود را در دراز مدت و سلامت خود را در طولانی مدت کنترل کنید.

ورزش کردن

برای کاهش وزن نیازی به انجام ورزش های طولانی و شدید ندارید. اما اگر ورزش متوسط ​​را در سبک زندگی سالم جدید خود بگنجانید، نتایج بسیار سریع‌تری خواهید دید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر