Sleep Science – یک کنترل از راه دور برای زندگی سالم

مقدمه – علم خواب:

خواب خوب شبانه به اندازه ورزش منظم همراه با رژیم غذایی سالم مهم است. خواب خوب به طور مستقیم سلامت روحی و جسمی و کیفیت زندگی بیداری ما را افزایش می دهد. بی خوابی می تواند بر انرژی روزانه، بهره وری، تعادل عاطفی و حتی وزن ما تأثیر جدی بگذارد. با این حال، بسیاری از ما مرتباً باتلاق می شویم و برای به دست آوردن خواب مورد نیاز در شب تلاش می کنیم.

راه حلی هست ایجاد تغییرات ساده اما فعال در عادات قبل از خواب و کیفیت رختخواب می تواند تأثیر عمیقی بر میزان خواب ما داشته باشد و باعث شود در طول روز احساس شادابی ذهنی، تعادل عاطفی و پر انرژی داشته باشیم.

بی خوابی و مضرات آن

بیدار شدن در طول شب بسیار بیشتر از استرس شما است. مغز ما تیز نیست. ما تمایل داریم چیزها را به راحتی فراموش کنیم. غذا به درستی هضم نمی شود که راه را برای مشکلات سلامتی مانند چاقی هموار می کند.

اختلالات و اختلالات خواب همچنین با نرخ بالای مشکلات سلامت روانی و جسمی مانند افسردگی، اختلالات شناختی، بیماری قلبی، عملکرد فیزیکی ضعیف و مرگ و میر مرتبط است.

علل بی خوابی

اکنون که مضرات کم خوابی را می دانید، دانستن علل شب های بی قرار و اقدامات لازم برای کاهش خطرات سلامتی ضروری است.

افزایش رقابت و رقابت برای زندگی بهتر مردم را مضطرب می کرد. ابتلا به برخی مشکلات جسمی، روحی یا سایر مشکلات یکی از علل بی خوابی است. اما اگر از آمادگی جسمانی و آرامش روحی خود مطمئن هستید و همچنان قربانی بی خوابی هستید، ممکن است مشکل در انتخاب تخت باشد.

تشک نامناسب – یا تشک خیلی قدیمی – می تواند بیش از یک گرفتگی گردن یا کمردرد ایجاد کند، بنابراین زمینه را برای خواب ضعیف فراهم می کند.

خرید تشک مناسب اولین قدم برای یک خواب آرام و یک سبک زندگی سالم است. تشک عالی راحتی عالی، تراز مناسب ستون فقرات و توزیع مناسب وزن را در هنگام خواب فراهم می کند، بنابراین راحتی بهینه را فراهم می کند و تا زمانی که صبح با جوانی از خواب بیدار شوید، از بدن درد جلوگیری می کند.

نقش یک تشک با کیفیت خوب در خواب عمیق

در کنار تغذیه خوب و ورزش، خواب نیز به عنوان یک عامل مهم در سلامت شناخته می شود.

برای داشتن یک خواب خوب، شما نیاز دارید:

۱. بدن شما باید به خوبی بدون هیچ فشاری روی شانه، مچ پا، دنده و سایر اعضای بدن شما حمایت شود.

۲. ستون فقرات شما باید با بقیه بدن شما هم راستا باشد و

۳. وزن بدن شما باید به خوبی روی سطح خواب توزیع شود

بهترین تشکی که هر سه تقویت کننده خواب را ارائه می دهد. تشک ایده آل اغلب مموری فوم متوسط، لاتکس یا فنرهای مارپیچ است تا اطمینان حاصل شود که از پشتیبانی خوبی برخوردار هستید. در عین حال، تشک عالی همچنین بالش و بالش کافی را برای راحتی شما فراهم می کند.

بهترین تشک یک راه عالی برای خوب خوابیدن است. از طرفی خواب خوب یکی از ارکان سلامتی است. این شاید بهترین راه برای مشاهده رابطه سالم تشک باشد.

بنابراین وسوسه نشوید که روی تشکی کمتر از ایده آل بخوابید فقط به این دلیل که وقت یا بودجه کافی ندارید. تخت خواب عالی می تواند به کاهش وزن، بهبود حافظه و افزایش طول عمر کمک کند. پس نباید برای خواب راحت قیمت بگذاریم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر