اطلاعیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص لغو بازی سپاهان و الاتحاد


به گزارش به نقل از فارس، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص لغو بازی سپاهان و الاتحاد اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در پی ترک ورزشگاه توسط تیم الاتحاد و اعلام لغو دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از سوی داور مسابقه، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند توضیحاتی را ارائه نماید که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱-در ابتدا لازم می‌دانیم از صبر، همت، شور و حال و هیجان فوق‌العاده مردان و زنان هوادار سپاهان که با فرهنگ مثال‌زدنی خود جلوه‌های بی‌نظیری را در ورزشگاه نقش‌جهان خلق نمودند، قدردانی کرده و ضمن دعوت از ایشان جهت حفظ آرامش، اعلام می‌داریم، کلیه حقوق مادی افرادی که بلیت این دیدار را خریداری نموده‌اند، محفوظ بوده و در وقت مقتضی جبران خواهد شد.

۲- ورزشگاه نقش‌جهان بار‌ها و بار‌ها از سوی ناظران AFC، فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته مجوز حرفه‌ای بازدید شده و با همین شکل و شمایل مورد تأیید آن‌ها قرار گرفته است، حتی در آخرین بازدید ناظران AFC پیش از آغاز مسابقات آسیایی بار دیگر این ورزشگاه به تأیید آن‌ها رسید.

۳- در جلسه هماهنگی مسابقه در روز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ صبح نیز ورزشگاه نقش جهان برای آخرین بار جهت برگزاری مسابقه تایید و مجوز برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه صادر شد.

۴- باشگاه سپاهان به دلیل ترک ورزشگاه از سوی تیم الاتحاد عربستان ادله خود را برای شکایت به AFC آماده کرده و در اسرع وقت اقدام قانونی لازم را انجام خواهد داد.