باید دین خود را به سالمندان ادا کنیم


: علیرضا زاکانی در آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد بازی‌های نشاط سالمندی که در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد افزود: شما سالمندان افتخار ما هستید. شما گذشته و عمر خود را صرف آبادانی کشور کردید و حال نوبت ماست که نوکر و خدمتگزار شما باشیم.

به گزارش فارس، او ادامه داد: شما با حضور در این رقابت‌ها نشاط و سرزندگی را به جامعه تسری می‌دهیم و امیدواریم که ثمره آن در شکل گیری جامعه بانشاط و با کیفیت از هر جهت موثر باشد.

زاکانی افزود: تهران جز شهر‌های با افزایش سن سالمندی نسبت به میانگین کشور (۱۱ درصد) است میانگین سن سالمندی در تهران ۱۳درصد است و در برخی مناطق از جمله (۱۶، ۶ و ۱۴) نزدیک ۱۶ درصد است. این آمار‌ها بر تمرکز افزون‌تر در ارایه خدمات تفریحی، ورزشی و درمانی به جامعه را یادآور می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد‌ها و اقدامات شهرداری در حوزه سالمندی گفت: تلاش ما این است که شهر را مناسب سازی کنیم؛ و همچنین خدمات ویژه در حوزه‌های مختلف حمل و نقلی و…. ارایه کنیم و در باشگاه سالمندی به زودی این موارد اطلاع رسانی خواهند شد.

شهردار تهران با اشاره به برگزاری رقابت‌های نشاط سالمندی گفت: عزیزان شرکت کننده در این رقابت‌ها به زودی در مراکز درمانی مجموعه شهرداری سلامت آن‌ها پایش خواهد شد.

زاکانی ایجاد چندین مرکز سالمندی در چند نقطه از تهران گفت: در مراکز سالمندی موردنظر تلاش بر این است که تمام امکانات مورد نیاز (تفریحی، سلامت و …) ایجاد شود که بتوانیم خدمات متمرکز با کیفیتی به شما عزیزان ارائه کنیم.



Source link