طوفان الاقصی را تا آزادی کامل فلسطین متوقف نمی‌کنیم



: خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران در تجمع «غزه؛ مظلوم مقتدر» که به همت تشکل سیاسی شریان در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد، گفت: امروز ۲۲ روز از طوفان الاقصی می‌گذرد و اسرائیل در این عملیات موفقیت‌آمیز مقابل جبهه‌های مقاومت شکست خورد.

به گزارش فارس، قدومی تصریح کرد: امروز مقاومت تهدید جدی علیه رژیم صهیونیستی و همراهان و حامیانش است.

نماینده جنبش حماس در ایران در ادامه گفت: هدف نابودی حماس، مقاومت و فلسطین شکست خورد.

وی افرود: آمریکا، بریتانیا، فرانسه، آلمان و حامیان رژیم صهیونیستی می‌گویند با اسرائیل هستیم، اما ما می‌گوییم ما با خدا هستیم.

وی در تصریح اینکه آیا ما مسئولیت کشتار غیرنظامیان را داریم، گفت: مسئولیت مستقیم شهرک‌نشینان کشته شده با رژیم اسرائیل است.

نماینده جنبش حماس در ایران افزود: آقای گوترش بعد از ده‌ها سال دلش برای جنایت علیه کودکان فلسطینی شکست، ایشان باید استعفا بدهد، آمریکا ۴۶ دفعه از حق وتوی خود برای قطع‌نامه‌هایی که علیه اسراییل بوده، استفاده کرده است.

قدومی ادامه داد: طوفان الاقصی را تا آزادی کامل فلسطین و تمامی اسرا متوقف نمی‌کنیم؛ طوفان الاقصی منتهی به بهار آزادی و پیروزی فلسطین خواهد شد.

وی افزود: ما نیاز به ارتش‌ها نداریم، مرز‌ها را باز کنید که ملت‌های مسلمان جهان می‌دانند علیه رژیم صهیونیستی چه کنند.

نماینده جنبش حماس در ایران در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملل چه می‌کند؟ ممکن است که قلب آقای گوترش شکست خورده بود و به دنیا اعلام کرد که مردم فلسطین از خودشان دفاع می‌کنند و اسرائیل جنگ را توقف کند، دیدید که وزیر امور خارجه اسرائیل در واکنش به این سخن گفت که گوترش باید استفا بدهد.